KLENKOVÁ, Jiřina. Jedinci s narušenou komunikační schopností a se sluchovým postižením v inkluzivním prostředí škol, školských zařízení a v zařízeních sociálníh služeb. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, 179 s. ISBN 978-80-210-6652-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Jedinci s narušenou komunikační schopností a se sluchovým postižením v inkluzivním prostředí škol, školských zařízení a v zařízeních sociálníh služeb
Název anglicky Individuals with Communication Disorders and with Hearing Loss in an Inclusive Learning Environment in Schools and in Social Services Facilities
Autoři KLENKOVÁ, Jiřina.
Vydání 1. vyd. Brno, 179 s. 2013.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Typ výsledku Editorství odborné knihy
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
ISBN 978-80-210-6652-6
Klíčová slova česky komuniakce; komunikační schopnost; narušená komunikační schopnost; základní škola; individuální integrace; skupinová integrace; inkluze; inkluzivní škola; jedinec se sluchovým postižením; rodina dítěte se sluchovým postižením; speciálně pedagogické centrum; výchova a vzdělávání jedinců se sluchovýcm postižením; symptomatické poruchy řeči; sociální služby
Klíčová slova anglicky communication; communication skills; communication disorder; primary school; individual integration; group integration; inclusion; inclusive school; person with hearing loss; family of a child with hearing loss; special counselling center; education for individuals with hearing loss; symptomatic speech disorders; social services
Štítky Munipress
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Martina Dvořáková, učo 180818. Změněno: 10. 4. 2014 16:58.
Anotace
V odborné knize jsou prezentovány výsledky výzkumných šetření, která byla realizována výzkumným týmem VT9 v letech 2007-2013 v rámci výzkumného záměru PdF MU Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání MSM0021622443. Výzkumný tým se zabýval intervencí u žáků s narušenou komunikační schopností a žáků se sluchovým postižením v průběhu vytváření komunikační kompetence v rámci základního vzdělávání.
Anotace anglicky
The specialized book presents the results of the research studies that have been carried out by the research team VT9 from 2007 to 2013 within the Research Project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education MSM0021622443.The research team VZ VT9 engaged in interventions for pupils with communication disorders and for pupils with hearing impairments during the development of communication skills during primary education.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 27. 5. 2024 01:39