t 2013

Jedinci s narušenou komunikační schopností a se sluchovým postižením v inkluzivním prostředí škol, školských zařízení a v zařízeních sociálníh služeb

KLENKOVÁ, Jiřina

Základní údaje

Originální název

Jedinci s narušenou komunikační schopností a se sluchovým postižením v inkluzivním prostředí škol, školských zařízení a v zařízeních sociálníh služeb

Název anglicky

Individuals with Communication Disorders and with Hearing Loss in an Inclusive Learning Environment in Schools and in Social Services Facilities

Vydání

1. vyd. Brno, 179 s. 2013

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Typ výsledku

Editorství odborné knihy

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

ISBN

978-80-210-6652-6

Klíčová slova česky

komuniakce; komunikační schopnost; narušená komunikační schopnost; základní škola; individuální integrace; skupinová integrace; inkluze; inkluzivní škola; jedinec se sluchovým postižením; rodina dítěte se sluchovým postižením; speciálně pedagogické centrum; výchova a vzdělávání jedinců se sluchovýcm postižením; symptomatické poruchy řeči; sociální služby

Klíčová slova anglicky

communication; communication skills; communication disorder; primary school; individual integration; group integration; inclusion; inclusive school; person with hearing loss; family of a child with hearing loss; special counselling center; education for individuals with hearing loss; symptomatic speech disorders; social services

Štítky

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 10. 4. 2014 16:58, Mgr. Martina Dvořáková

Anotace

V originále

V odborné knize jsou prezentovány výsledky výzkumných šetření, která byla realizována výzkumným týmem VT9 v letech 2007-2013 v rámci výzkumného záměru PdF MU Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání MSM0021622443. Výzkumný tým se zabýval intervencí u žáků s narušenou komunikační schopností a žáků se sluchovým postižením v průběhu vytváření komunikační kompetence v rámci základního vzdělávání.

Anglicky

The specialized book presents the results of the research studies that have been carried out by the research team VT9 from 2007 to 2013 within the Research Project Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education MSM0021622443.The research team VZ VT9 engaged in interventions for pupils with communication disorders and for pupils with hearing impairments during the development of communication skills during primary education.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání