ŠŤÁVA, Jan, Gabriela VĚCHTOVÁ a Miroslav JANDA. Lifelong learning and teachers of gifted students. In Miroslav Janda, Jan Šťáva, Gabriela Věchtová. Guiding gifted pupils and students in Czech school. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 8-21. ISBN 978-80-210-6557-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Lifelong learning and teachers of gifted students
Název česky Celoživotní učení učitelů nadaných žáků
Autoři ŠŤÁVA, Jan (203 Česká republika, garant, domácí), Gabriela VĚCHTOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Miroslav JANDA (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Guiding gifted pupils and students in Czech school, od s. 8-21, 14 s. 2013.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00072296
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-6557-4
Klíčová slova česky Nadané děti; vzdělávací programy; legislativní základy práce s nadanými žáky; přístupy učitelů k nadaným žákům; metody práce; schopnosti; nadání; koncepce; předpoklady; myšlení; identifikace; diagnostika; empirický výzkum;
Klíčová slova anglicky talented pupil;science of education for gifted children; child development; research; pedagogical-psychological advisory service; knowledge; Czech schools; diagnostic
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 1. 4. 2014 14:19.
Anotace
Readiness of Czech schools to work talented pupil in the process of education is even still not of legislative support reflected by own teachers. This the conclusion of research is reaction of the reality\and offers current view of the problematic of registration of talented pupil and teachers readiness to work with these children in school.
Anotace česky
Připravenost českých škol pracovat s talentovanými žáky v procesu vzdělávání stále ještě není na úrovni, kterou umožňují legislativní podpory. Tento závěr z výzkumu je reakcí na současnou realitu a nabízí aktuální pohled na problematiku učitele s nadanmi žáky.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 26. 7. 2024 02:14