2013
Intervence pro inkluzi
VOJTOVÁ, Věra a Karel ČERVENKAZákladní údaje
Originální název
Intervence pro inkluzi
Název anglicky
Intervention for Inclusion
Autoři
Vydání
1. vyd. Brno, 256 s. 2013
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-6645-8
Klíčová slova česky
Intervence; resilience; výzkum; institucionální výchova; dětský domov; dítě v riziku poruchy chování; porucha chování; problémy v chování; drogová závislost; čtenářská gramotnost; kvalita života; edukační potřeba; informovaný přístup;
Klíčová slova anglicky
Intervention; resilience; research; residential education, children’s home, At-risk child; behavior disorder, behavioral problems, behavioral disorder, drug abuse; iliteracy; eduactional need; inform attitude.
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 10. 4. 2014 16:31, Mgr. Martina Dvořáková
V originále
Monografie Intervence pro inkluzi je jedním z výstupů projektu „Podpora grantových projektů specifického výzkumu řešeného v rámci podpory studentských projektů“ Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity. Výzkumy byly zaměřeny na problematiku edukace a intervence jedinců v riziku, s problémy a s poruchami chování. Záměrem autorů je poskytnout školské praxi inspiraci k efektivní intervenci postavené na informovaných přístupech ve škole, v rodině i v prostředí institucionální výchovy. Předkládaná monografie je koncipována do tří tematických okruhů, které reflektují potřeby praxe a opírají se o realizované výzkumy ve školském terénu.
Anglicky
The publication Intervention for Inclusion is one of the outcomes of the research project “Support of the specific research as a part of the support of the students“ projects at the Faculty of Education at Masaryk university. Researchers were conducted on education and intervention of child At-risk, with behavioral problems and behavioral disorders. The intention of the authors is to inspire the practice for effective intervention strategies by informed approach towards process of intervention in the school, family or school residential care. Presented publication is determinated into three thematic areas which reflect the needs of practice and refer to the realised researches of the strategies of support and intervention.
Návaznosti
MUNI/A/0709/2012, interní kód MU |
|