B 2013

Intervence pro inkluzi

VOJTOVÁ, Věra a Karel ČERVENKA

Základní údaje

Originální název

Intervence pro inkluzi

Název anglicky

Intervention for Inclusion

Vydání

1. vyd. Brno, 256 s. 2013

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-6645-8

Klíčová slova česky

Intervence; resilience; výzkum; institucionální výchova; dětský domov; dítě v riziku poruchy chování; porucha chování; problémy v chování; drogová závislost; čtenářská gramotnost; kvalita života; edukační potřeba; informovaný přístup;

Klíčová slova anglicky

Intervention; resilience; research; residential education, children’s home, At-risk child; behavior disorder, behavioral problems, behavioral disorder, drug abuse; iliteracy; eduactional need; inform attitude.

Štítky

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 10. 4. 2014 16:31, Mgr. Martina Dvořáková

Anotace

V originále

Monografie Intervence pro inkluzi je jedním z výstupů projektu „Podpora grantových projektů specifického výzkumu řešeného v rámci podpory studentských projektů“ Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity. Výzkumy byly zaměřeny na problematiku edukace a intervence jedinců v riziku, s problémy a s poruchami chování. Záměrem autorů je poskytnout školské praxi inspiraci k efektivní intervenci postavené na informovaných přístupech ve škole, v rodině i v prostředí institucionální výchovy. Předkládaná monografie je koncipována do tří tematických okruhů, které reflektují potřeby praxe a opírají se o realizované výzkumy ve školském terénu.

Anglicky

The publication Intervention for Inclusion is one of the outcomes of the research project “Support of the specific research as a part of the support of the students“ projects at the Faculty of Education at Masaryk university. Researchers were conducted on education and intervention of child At-risk, with behavioral problems and behavioral disorders. The intention of the authors is to inspire the practice for effective intervention strategies by informed approach towards process of intervention in the school, family or school residential care. Presented publication is determinated into three thematic areas which reflect the needs of practice and refer to the realised researches of the strategies of support and intervention.

Návaznosti

MUNI/A/0709/2012, interní kód MU
Název: Intervence pro inkluzi ve vzdělávání (Akronym: IIV)
Investor: Masarykova univerzita, Intervence pro inkluzi ve vzdělávání, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty