2013
Škola podporující nadané žáky
ŠŤÁVA, Jan, Miroslav JANDA a Gabriela VĚCHTOVÁZákladní údaje
Originální název
Škola podporující nadané žáky
Název anglicky
School supporting gifted pupils
Autoři
ŠŤÁVA, Jan (203 Česká republika, garant, domácí), Miroslav JANDA (203 Česká republika, domácí) a Gabriela VĚCHTOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Výchova a vzdělávání nadaných žáků, od s. 76-89, 14 s. 2013
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/13:00072317
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-6552-9
Klíčová slova česky
nadaný žák; školský zákon; Česká školní inspekce; speciální péče; Gaussova křivka; pedagogicko psychologická poradna; validita; empirický výzkum
Klíčová slova anglicky
gifted student; Education Act; Czech School Inspectorate; special care; Gaussian curve; the pedagogical; validity; empirical research
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 1. 4. 2014 14:27, Dana Nesnídalová
V originále
Problematika nadaných žáků byla legalizována legislativním opatřením, tj. zákonem č. 561/2004 Sb. Jaká je skutečně míra naplňování potřeb nadaných žáků v českých školách a do jaké míry je realizován adekvátní přístup ze strany učitelů k potřebám těchto dětí, je součástí našeho sdělení. Za tímto účelem porovnáváme bilancování empirického výzkumu s vybranou školou, která práci s nadanými žáky preferuje, a u níž je dokonce i součástí jejího profilování.
Anglicky
The issue of gifted students was legalized by legislative action, ie Act No. 561/2004 Coll. What is the true measure of meeting the needs of gifted children in Czech schools and to what extent it is implemented adequate access by teachers to the needs of these children is part of our communication. For this purpose, we compare the balancing of empirical research with the school to work with gifted students prefer, and which is even part of profiling.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|