ŠŤÁVA, Jan, Miroslav JANDA a Gabriela VĚCHTOVÁ. Škola podporující nadané žáky. In Miroslav Janda, Jan Šťáva, Gabriela Věchtová. Výchova a vzdělávání nadaných žáků. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 76-89. ISBN 978-80-210-6552-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Škola podporující nadané žáky
Název anglicky School supporting gifted pupils
Autoři ŠŤÁVA, Jan (203 Česká republika, garant, domácí), Miroslav JANDA (203 Česká republika, domácí) a Gabriela VĚCHTOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Výchova a vzdělávání nadaných žáků, od s. 76-89, 14 s. 2013.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00072317
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-6552-9
Klíčová slova česky nadaný žák; školský zákon; Česká školní inspekce; speciální péče; Gaussova křivka; pedagogicko psychologická poradna; validita; empirický výzkum
Klíčová slova anglicky gifted student; Education Act; Czech School Inspectorate; special care; Gaussian curve; the pedagogical; validity; empirical research
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 1. 4. 2014 14:27.
Anotace
Problematika nadaných žáků byla legalizována legislativním opatřením, tj. zákonem č. 561/2004 Sb. Jaká je skutečně míra naplňování potřeb nadaných žáků v českých školách a do jaké míry je realizován adekvátní přístup ze strany učitelů k potřebám těchto dětí, je součástí našeho sdělení. Za tímto účelem porovnáváme bilancování empirického výzkumu s vybranou školou, která práci s nadanými žáky preferuje, a u níž je dokonce i součástí jejího profilování.
Anotace anglicky
The issue of gifted students was legalized by legislative action, ie Act No. 561/2004 Coll. What is the true measure of meeting the needs of gifted children in Czech schools and to what extent it is implemented adequate access by teachers to the needs of these children is part of our communication. For this purpose, we compare the balancing of empirical research with the school to work with gifted students prefer, and which is even part of profiling.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 26. 7. 2024 02:13