HRBÁČEK, Jiří a Robin HORÁK. Online interaktivní 3D aplikace a jejich využití ve výuce. In doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D. 6. ročník Mezinárodní konference Nové technologie ve výuce. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. nestránkováno, 4 s. ISBN 978-80-210-6402-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Online interaktivní 3D aplikace a jejich využití ve výuce
Název česky Online interaktivní 3D aplikace a jejich využití ve výuce
Název anglicky Online 3D applications and possibilities of their use in education
Autoři HRBÁČEK, Jiří a Robin HORÁK.
Vydání Brno, 6. ročník Mezinárodní konference Nové technologie ve výuce, od s. nestránkováno, 4 s. 2013.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-6402-7
Klíčová slova česky Adobe Flash; Unity 3D; PaperVision 3D;interaktivní 3D modely
Klíčová slova anglicky Adobe Flash, Unity 3D; Papervision 3D; interactive 3D models
Změnil Změnil: doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D., učo 2454. Změněno: 26. 2. 2014 17:15.
Anotace
3D modely a animace jsou neocenitelnými pomůckami při výuce snad ve všech formách a stupních vzdělávání, protože umožňují znázornit například to, co by bylo pouhým okem nepozorovatelné a třeba i obtížně představitelné. Tyto 3D modely bývají ve webovém prostředí nejčastěji publikovány jako video, které však neumožňuje prakticky žádnou interaktivitu a uživatelé je jen pasivně sledují, což je i tak v mnoha případech dostačující. Interaktivní aplikace naopak umožňují zapojit uživatele aktivně a navíc obsah těchto aplikace může být generován dynamicky v závislosti na akci uživatele. Tento příspěvek se zabývá možnostmi tvorby a využití interaktivních 3D aplikací, které běží online jak v klasických webových stránkách, tak v LMS Moodle.
Anotace anglicky
3D models and animations are invaluable aids in the teaching of almost all forms and levels of education, because they allow to represent, for example, what would be unnoticeable to the naked eye and even difficult to imagine. These 3D models are in the web environment most often published as a video, but does virtually no interactivity, and the users passively monitor, which is also in many cases sufficient. Interactive applications on the contrary, allow users to participate actively and also the content of these applications can be generated dynamically, depending on user action. This paper deals with the possibilities of creation and use of interactive 3D applications that run online as in traditional web site and in LMS Moodle.
VytisknoutZobrazeno: 17. 7. 2024 19:17