C 2013

Motivace užitím některých paradoxů v pravděpodobnosti

NOVOTNÁ, Jiřina

Základní údaje

Originální název

Motivace užitím některých paradoxů v pravděpodobnosti

Název česky

Motivace užitím některých paradoxů v pravděpodobnosti

Název anglicky

Motivation in Probability

Autoři

NOVOTNÁ, Jiřina (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách II, od s. 99-106, 8 s. 2013

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/13:00072382

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-6635-9

Klíčová slova česky

motivace; nadání; matematika; řešení problémů;

Klíčová slova anglicky

motivation; gift; mathematics; solving problems;

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 11. 4. 2014 13:04, Dana Nesnídalová

Anotace

V originále

V kapitole se zabýváme možnostmi motivace nadaných žáků během výuky matematiky. Podrobněji se věnujeme využívání problémových úloh, které umožňují nadaným žákům objevovat nová fakta a skutečnosti. Kapitola obsahuje náměty pro problémové vyučování, úzce související s možnostmi výzkumného přístupu studentů při řešení matematického problému.

Anglicky

Our chapter is focused on the possibilities of development and motivation of talented pupils in matematics education. We performed the detailed examination of the importance of the application of problem tasks, that enable talented students to discover new facts and reality. The chapter contains topics for problem teaching which are closely connected with the possibility of research approach of students to solving a mathematical problem.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání