NOVOTNÁ, Jiřina. Motivace užitím některých paradoxů v pravděpodobnosti. In Novotná, Jiřina. Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách II. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 99-106. ISBN 978-80-210-6635-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Motivace užitím některých paradoxů v pravděpodobnosti
Název česky Motivace užitím některých paradoxů v pravděpodobnosti
Název anglicky Motivation in Probability
Autoři NOVOTNÁ, Jiřina (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách II, od s. 99-106, 8 s. 2013.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00072382
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-6635-9
Klíčová slova česky motivace; nadání; matematika; řešení problémů;
Klíčová slova anglicky motivation; gift; mathematics; solving problems;
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 11. 4. 2014 13:04.
Anotace
V kapitole se zabýváme možnostmi motivace nadaných žáků během výuky matematiky. Podrobněji se věnujeme využívání problémových úloh, které umožňují nadaným žákům objevovat nová fakta a skutečnosti. Kapitola obsahuje náměty pro problémové vyučování, úzce související s možnostmi výzkumného přístupu studentů při řešení matematického problému.
Anotace anglicky
Our chapter is focused on the possibilities of development and motivation of talented pupils in matematics education. We performed the detailed examination of the importance of the application of problem tasks, that enable talented students to discover new facts and reality. The chapter contains topics for problem teaching which are closely connected with the possibility of research approach of students to solving a mathematical problem.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 16. 10. 2024 01:23