2013
Didaktický překlad ve výuce anglického jazyka: názory učitelů na gymnáziích
ŠAMALOVÁ, MichaelaZákladní údaje
Originální název
Didaktický překlad ve výuce anglického jazyka: názory učitelů na gymnáziích
Název česky
Didaktický překlad ve výuce anglického jazyka: názory učitelů na gymnáziích
Název anglicky
Pedagogical Translation in English language teaching: Grammar School Teachers' Beliefs
Autoři
ŠAMALOVÁ, Michaela (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vydání. Brno, Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům II, od s. 101-124, 24 s. Spisy Pedagogické fakulty MU 165, 2013
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/13:00072391
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-6682-3
Klíčová slova česky
Didaktický překlad; výuka anglického jazyka; komunikační přístup; tradiční přístup; dotazník
Klíčová slova anglicky
Pedagogical translation; English language teaching; Communicative Approach; traditional methods; questionnaire
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 3. 3. 2014 09:45, Mgr. Bc. Michaela Sojková Šamalová, Ph.D.
V originále
Kapitola se zabývá názory učitelů anglického jazyka na gymnáziích na užití didaktického překladu ve výuce anglického jazyka. V první části jsou představeny cíle výzkumného šetření a metodologický postup při konstrukci výzkumného nástroje (dotazník). Následně jsou presentovány vybrané výsledky šetření.
Anglicky
The contribution deals with grammar school techer beliefs about using pedagogical translation in English language teaching. In the first part we present the goals of the research study and the methodological procedure of the survey instrument construction (questionnaire). In the second part we introduce selected results of the survey.
Návaznosti
MUNI/A/0744/2012, interní kód MU |
|