NOVOTNÁ, Jiřina. Motivační metody v matematice a výsledky průzkumu užívání těchto metod ve výuce nadaných žáků. In Jana Škrabánková, Josef Trna a kol. Nadaní žáci a jejich učitelé v českých školách: zaměřeno na přírodovědu a matematiku. 1. vydání. Brno: Paido, 2013, s. 55-69. 354. ISBN 978-80-7315-244-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Motivační metody v matematice a výsledky průzkumu užívání těchto metod ve výuce nadaných žáků
Název česky Motivační metody v matematice a výsledky průzkumu užívání těchto metod ve výuce nadaných žáků
Název anglicky Motivation and diagnostics of students gifted in science
Autoři NOVOTNÁ, Jiřina (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vydání. Brno, Nadaní žáci a jejich učitelé v českých školách: zaměřeno na přírodovědu a matematiku, od s. 55-69, 15 s. 354, 2013.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00072434
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-244-4
Klíčová slova česky diagnostika; motivace; nadání; přírodovědné vzdělávání
Klíčová slova anglicky diagnostics; motivation; giftedness; science education
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Jiřina Novotná, Ph.D., učo 1363. Změněno: 28. 2. 2014 23:22.
Anotace
Autorka nabízí pohled na současné perspektivy inkluze, inovativních vzdělávacích metod a na motivování nadaných žáků v České republice ve výuce matematiky a přírodovědy. Jsou uvedeny výzkumné výstupy ve vzdělávání nadaných žáků. Kapitola je zaměřena na motivování nadaných žáků v matematice s využitím různých speciálních postupů.
Anotace anglicky
The author provides current perspectives on inclusion, innovative educational methods and motivation of gifted students in Czech schools on the background of teaching science and mathematics. There are presented research results for the education of gifted students. The chapter is focused on motivation of gifted students using various specific practices in mathematics.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 10. 10. 2024 02:22