SEDLÁČKOVÁ, Jitka. Čtenářské strategie využívané neslyšícími studenty při čtení v angličtině. In Janíková, V., Píšová, M., Hanušová, S. (Eds.). Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům II. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 283-298. Spisy Pedagogické fakulty MU 165. ISBN 978-80-210-6682-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Čtenářské strategie využívané neslyšícími studenty při čtení v angličtině
Název anglicky Reading Strategies Used by Deaf Students When Reading in English as a Foreign Language
Autoři SEDLÁČKOVÁ, Jitka (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vydání. Brno, Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům II, od s. 283-298, 16 s. Spisy Pedagogické fakulty MU 165, 2013.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00072458
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-6682-3
Klíčová slova česky neslyšící; angličtina jako cizí jazyk; čtenářské strategie; myšlení nahlas
Klíčová slova anglicky deaf; English as a Foreign Language; reading strategies; think aloud
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Jitka Sedláčková, Ph.D., učo 40134. Změněno: 20. 3. 2014 16:08.
Anotace
Kapitola představuje výzkumnou sondu zabývající se čtenářskými strategiemi využívanými neslyšícími studenty při čtení v angličtině. Popisuje metodologii sondy a její vlastní průběh. Výsledkem sondy jsou jednak poznatky o využívaných čtenářských strategiích a dále zjištění vedoucí k úpravám výzkumné metodologie pro plánovaný výzkum v dané oblasti.
Anotace anglicky
The chapter introduces a research concerned with reading strategies used by deaf students when reading in English as a Foreign Language. It describes the research metodology and its process. The research results include both, findings concerning the reading strategies used by deaf students and testing the research instruments. The results will serve as a basis for planned research.
Návaznosti
MUNI/A/0744/2012, interní kód MUNázev: Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům II (Akronym: AKTEV II)
Investor: Masarykova univerzita, Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům II, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 12. 10. 2024 01:19