Respektující přístup v edukaci žáků na počátku školní docházky
HORKÁ, Hana a Markéta ŠVRČKOVÁ NEDEVOVÁ. Respektující přístup v edukaci žáků na počátku školní docházky. In Vytváření příležitostí pro vzdělávání všech dětí na 1. stupni ZŠ. 2014. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Respektující přístup v edukaci žáků na počátku školní docházky |
Název česky | Respectful approach in education of pupils at the beginning of the school |
Autoři | HORKÁ, Hana a Markéta ŠVRČKOVÁ NEDEVOVÁ. |
Vydání | Vytváření příležitostí pro vzdělávání všech dětí na 1. stupni ZŠ, 2014. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Změnil | Změnila: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc., učo 2749. Změněno: 12. 3. 2015 16:04. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/A/0926/2013, interní kód MU | Název: Znalostní báze učitelství a její reflexe |
Investor: Masarykova univerzita, Znalostní báze učitelství a její reflexe, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty |
VytisknoutZobrazeno: 7. 10. 2024 03:44