PRAVDOVÁ, Blanka. Na jaké úrovni reflektují studenti PdF MU své zkušenosti z učitelské praxe? In ZKUŠENOST-REFLEXE-UČENÍ v pedagogické teorii a praxi. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Na jaké úrovni reflektují studenti PdF MU své zkušenosti z učitelské praxe?
Autoři PRAVDOVÁ, Blanka.
Vydání ZKUŠENOST-REFLEXE-UČENÍ v pedagogické teorii a praxi, 2014.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Změnil Změnila: Mgr. Blanka Vaculík Pravdová, Ph.D., učo 358527. Změněno: 22. 2. 2015 08:09.
Anotace
Příspěvek prezentuje výsledky obsahové analýzy kvalitativních dat získaných z reflektivních deníků 22 studentů studijního programu Učitelství pro ZŠ. Zápisy vznikaly po dobu 10 týdnů, kdy studenti praktikovali na ZŠ. Výzkumná sonda si klade za cíl (a) odpovědět na otázku, jaké úrovně reflexe, ve vztahu k předkládaným teoretickým konceptům, dosahují studenti učitelství na počátku NMgr. studia a (b) navrhnout možnosti dalšího postupu při ovlivňování kvality reflektivního učení budoucích učitelů.
VytisknoutZobrazeno: 24. 6. 2024 23:01