2013
Bildung und Sprachen in Europa / Education and Languages in Europe
BRYCHOVÁ, Alice a Věra JANÍKOVÁZákladní údaje
Originální název
Bildung und Sprachen in Europa / Education and Languages in Europe
Název česky
Vzdělávání a jazyky v Evropě
Název anglicky
Education and languages in Europe
Autoři
BRYCHOVÁ, Alice (203 Česká republika, domácí) a Věra JANÍKOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
2013
Další údaje
Jazyk
němčina
Typ výsledku
Uspořádání konference
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/13:00072483
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
konference; výuka cizích jazyků v Evropě
Klíčová slova anglicky
conference; Learning of Languages in Europe
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 10. 3. 2014 16:55, PhDr. Alice Brychová, Ph.D.
V originále
Mit dem Titel der Fachtagung „Bildung und Sprachen in Europa“ möchten wir in einem internationalen und interkulturellen Dialog auf die aktuellen Fragen zu gegenwärtigen Entwicklungstendenzen im Bildungswesen der europäischen Länder eingehen und neue Impulse für weitere multilaterale wissenschaftliche Zusammenarbeit schaffen. Die Diskussionsbasis bilden forschungsbasierte Beiträge zu folgenden Themenbereichen : Bildungs- und Sprachenpolitik, Fremdsprachen lernen und lehren und Kommunikation in humanwissenschaftlichen Bereichen.
Česky
V souladu s názvem konference "Vzdělávání a jazyků v Evropě" chceme v mezinárodním a mezikulturním dialogu řešit aktuální otázky týkající se současných trendů ve vzdělávání v evropských zemích a vytvářet nové impulzy pro další mnohostrannou vědeckou spolupráci. Základem pro diskusijsou články založené na výzkumu o následujících tématech: vzdělávání a jazyková politika, výuka cizích jazyků a výuka komunikace v humanitních vědách.
Anglicky
The title of the expert conference “Education and Languages in Europe” is intended to respond to current developments in the field of education in Europe by means of employing international and intercultural dialogue as well as to stimulate further multilateral expert cooperation. Research-based papers from the following areas are invited to form the basis for discussion: Education and language policies, Learning and teaching of foreign languages and Communication in the humanities.