LOKAJÍČKOVÁ, Veronika. Kvantitativní analýza výukových situací z pohledu rozvíjení kompetence k učení ve výuce zeměpisu: vybrané výsledky předvýzkumu. In Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: od podmínek k výsledkům. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 138-156. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 33. ISBN 978-80-210-6677-9. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1168723, author = {Lokajíčková, Veronika}, address = {Brno}, booktitle = {Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: od podmínek k výsledkům}, edition = {1.}, keywords = {AAA analysis; learning to learn; pilot study; geography}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6677-9}, pages = {138-156}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Kvantitativní analýza výukových situací z pohledu rozvíjení kompetence k učení ve výuce zeměpisu: vybrané výsledky předvýzkumu}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1168723 AU - Lokajíčková, Veronika PY - 2013 TI - Kvantitativní analýza výukových situací z pohledu rozvíjení kompetence k učení ve výuce zeměpisu: vybrané výsledky předvýzkumu VL - Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 33 PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021066779 KW - AAA analysis KW - learning to learn KW - pilot study KW - geography N2 - Kapitola představuje revidované kategoriální systémy pro účely kvantitativní analýzy výukových situací z pohledu rozvíjení kompetence k učení ve výuce zeměpisu. Prezentuje též výsledky kvantitativně orientovaného předvýzkumu, získané prostřednictvím aktuálního výzkumného nástroje. Prezentované metodologické postupy mají čtenáři představit, jak analyzovat kompetenci k učení v praxi. ER -
LOKAJÍČKOVÁ, Veronika. Kvantitativní analýza výukových situací z pohledu rozvíjení kompetence k učení ve výuce zeměpisu: vybrané výsledky předvýzkumu. In \textit{Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: od podmínek k výsledkům}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s.~138-156. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 33. ISBN~978-80-210-6677-9.
|