LOKAJÍČKOVÁ, Veronika. Kvantitativní analýza výukových situací z pohledu rozvíjení kompetence k učení ve výuce zeměpisu: vybrané výsledky předvýzkumu. In Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: od podmínek k výsledkům. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 138-156. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 33. ISBN 978-80-210-6677-9.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Kvantitativní analýza výukových situací z pohledu rozvíjení kompetence k učení ve výuce zeměpisu: vybrané výsledky předvýzkumu
Název anglicky Quantitative Analysis of Classroom Situations from Learning to Learn Perspective in Geography Lessons: Chosen results of Pilot Study
Autoři LOKAJÍČKOVÁ, Veronika (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: od podmínek k výsledkům, od s. 138-156, 19 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 33, 2013.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00072549
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-6677-9
Klíčová slova česky analýza AAA; kompetence k učení; předvýzkum; zeměpis
Klíčová slova anglicky AAA analysis; learning to learn; pilot study; geography
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Veronika Lokajíčková, Ph.D., učo 237142. Změněno: 8. 3. 2014 17:42.
Anotace
Kapitola představuje revidované kategoriální systémy pro účely kvantitativní analýzy výukových situací z pohledu rozvíjení kompetence k učení ve výuce zeměpisu. Prezentuje též výsledky kvantitativně orientovaného předvýzkumu, získané prostřednictvím aktuálního výzkumného nástroje. Prezentované metodologické postupy mají čtenáři představit, jak analyzovat kompetenci k učení v praxi.
Anotace anglicky
Chapter describes the process of development of a system of categories that is used for quantitative analysis of learning tasks in Geography lessons. Also presents chosen result of quantitative oriented pilot study.
Návaznosti
MUNI/A/0706/2012, interní kód MUNázev: Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky (Akronym: SKOLA 2013)
Investor: Masarykova univerzita, Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 29. 7. 2024 11:23