C 2013

Kvalita čítanek pro primární školu: finalizace výzkumného nástroje

LAVIČKOVÁ, Hana

Základní údaje

Originální název

Kvalita čítanek pro primární školu: finalizace výzkumného nástroje

Název anglicky

The quality of reading books for primary school: the finalization of the survey instrument

Autoři

LAVIČKOVÁ, Hana (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: od podmínek k výsledkům, od s. 59-76, 18 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 33, 2013

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/13:00072560

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-6677-9

Klíčová slova česky

literární výchova; komunikační pojetí; čítanka; obsahová analýza

Klíčová slova anglicky

literacy education; communication approach; reading book; content analysis

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 15. 3. 2014 13:19, Mgr. Hana Lavičková, Ph.D.

Anotace

V originále

Kapitola navazuje na studii rozpracovávající teoretické rámce a empirická východiska potřebná ke konstrukci výzkumného nástroje (kategoriálního systému) sloužícímu k analýze kvality čítanek pro primární školu z hlediska naplnění komunikační koncepce literárního vzdělávání. Cílem kapitoly je objasnit metodologické postupy použité při tvorbě finální verze výzkumného nástroje a prezentovat revidovaný výzkumný nástroj a kódovací manuál.

Anglicky

This chapter follows up on a study elaborating the theoretical framework and empirical bases needed to construct the survey instrument (category system) serving to analyze the quality of reading books for primary school in terms of meeting the communication approach literacy education. The aim of this chapter is to clarify the methodological procedures used in the creation of final version of the survey instrument and to present revised research tool and coding manual.

Návaznosti

MUNI/A/0706/2012, interní kód MU
Název: Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky (Akronym: SKOLA 2013)
Investor: Masarykova univerzita, Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty