VOJTOVÁ, Věra a Marie PAVLOVSKÁ. Případové studie speciálněpedagogické intervence s využitím dramatické výchovy. In Vojtová, V.; Pavlovská, M. Včasná intervence jako zdroj inkluzivních přístupů k dětem v riziku poruch chování. 1. vyd. Brno: MuniPress, 2013, s. 101 - 108. ISBN 978-80-210-6518-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Případové studie speciálněpedagogické intervence s využitím dramatické výchovy.
Název česky Případové studie speciálněpedagogické intervence s využitím dramatické výchovy.
Autoři VOJTOVÁ, Věra a Marie PAVLOVSKÁ.
Vydání 1. vyd. Brno, Včasná intervence jako zdroj inkluzivních přístupů k dětem v riziku poruch chování, od s. 101 - 108, 8 s. 2013.
Nakladatel MuniPress
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-6518-5
Klíčová slova česky Výzkum; ústavní výchova; diagnostika; intervence; sociální; emocionální; kognitivní oblast; dovednost; kompetence.
Klíčová slova anglicky Research; residentila care; assessment; intervetion; social, emotional; cognitive domain; ability; competence.
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Změněno: 24. 3. 2014 19:54.
Anotace
V kapitole prezentujeme na příkladech dvou případových studií aplikaci metodologie vytvořené a ověřené výzkumem v praxi institucionální výchovy.
Anotace anglicky
The chapter presents by an example of two case studies, application of methodology developed and tested in practice of residential care.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 14. 5. 2024 06:15