C 2013

Případové studie speciálněpedagogické intervence s využitím dramatické výchovy.

VOJTOVÁ, Věra a Marie PAVLOVSKÁ

Základní údaje

Originální název

Případové studie speciálněpedagogické intervence s využitím dramatické výchovy.

Název česky

Případové studie speciálněpedagogické intervence s využitím dramatické výchovy.

Autoři

VOJTOVÁ, Věra a Marie PAVLOVSKÁ

Vydání

1. vyd. Brno, Včasná intervence jako zdroj inkluzivních přístupů k dětem v riziku poruch chování, od s. 101 - 108, 8 s. 2013

Nakladatel

MuniPress

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-6518-5

Klíčová slova česky

Výzkum; ústavní výchova; diagnostika; intervence; sociální; emocionální; kognitivní oblast; dovednost; kompetence.

Klíčová slova anglicky

Research; residentila care; assessment; intervetion; social, emotional; cognitive domain; ability; competence.

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 24. 3. 2014 19:54, doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.

Anotace

V originále

V kapitole prezentujeme na příkladech dvou případových studií aplikaci metodologie vytvořené a ověřené výzkumem v praxi institucionální výchovy.

Anglicky

The chapter presents by an example of two case studies, application of methodology developed and tested in practice of residential care.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání