PITNEROVÁ, Pavla. Možnosti podpory žáka se sluchovým postižením v podmínkách běžné základní školy. 2014.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Možnosti podpory žáka se sluchovým postižením v podmínkách běžné základní školy
Název česky Možnosti podpory žáka se sluchovým postižením v podmínkách běžné základní školy
Název anglicky Possibilities of Support for Children with Hearing Impairment in Elementary School
Autoři PITNEROVÁ, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 2014.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Uspořádání workshopu
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/14:00075151
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky vzdělávání; učitel; žák se speciálními vzdělávacími potřebami; integrace; sluchové postižení
Klíčová slova anglicky education; teacher; children with special educational needs; integration; hearing impairment
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 20. 2. 2015 15:50.
Anotace
Souhrn vybraných výsledků výzkumného šetření, týkajícího se připravenosti učitelů na začleňování žáků se zdravotním postižením do škol hlavního vzdělávacího proudu. Cílem výzkumného projektu s názvem „Připravenost učitelů běžných škol na začlenění žáků se sluchovým postižením“ bylo zjistit, zda jsou tito učitelé připraveni na integraci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do běžných typů škol, s přihlédnutím na specifika sluchového postižení.
Anotace anglicky
The summary selected results of a research concerning the readiness of teachers for the inclusion of students with disabilities in mainstream schools. The aim of the research project entitled "Readiness of teachers at mainstream schools for the inclusion of students with hearing disabilities" was to determine whether these teachers are prepared to integrate students with special educational needs into mainstream schools, taking into account the specifics of hearing impairment.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 13. 5. 2024 10:56