Možnosti podpory žáka se sluchovým postižením v podmínkách běžné základní školy
PITNEROVÁ, Pavla. Možnosti podpory žáka se sluchovým postižením v podmínkách běžné základní školy. 2014. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Možnosti podpory žáka se sluchovým postižením v podmínkách běžné základní školy |
Název česky | Možnosti podpory žáka se sluchovým postižením v podmínkách běžné základní školy |
Název anglicky | Possibilities of Support for Children with Hearing Impairment in Elementary School |
Autoři | PITNEROVÁ, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí). |
Vydání | 2014. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Uspořádání workshopu |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/14:00075151 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | vzdělávání; učitel; žák se speciálními vzdělávacími potřebami; integrace; sluchové postižení |
Klíčová slova anglicky | education; teacher; children with special educational needs; integration; hearing impairment |
Příznaky | Mezinárodní význam |
Změnil | Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 20. 2. 2015 15:50. |
Anotace |
---|
Souhrn vybraných výsledků výzkumného šetření, týkajícího se připravenosti učitelů na začleňování žáků se zdravotním postižením do škol hlavního vzdělávacího proudu. Cílem výzkumného projektu s názvem „Připravenost učitelů běžných škol na začlenění žáků se sluchovým postižením“ bylo zjistit, zda jsou tito učitelé připraveni na integraci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do běžných typů škol, s přihlédnutím na specifika sluchového postižení. |
Anotace anglicky |
---|
The summary selected results of a research concerning the readiness of teachers for the inclusion of students with disabilities in mainstream schools. The aim of the research project entitled "Readiness of teachers at mainstream schools for the inclusion of students with hearing disabilities" was to determine whether these teachers are prepared to integrate students with special educational needs into mainstream schools, taking into account the specifics of hearing impairment. |
Návaznosti | |
---|---|
MSM0021622443, záměr | Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
VytisknoutZobrazeno: 6. 10. 2024 01:30