Seminář kreativních metod ve výuce cizích jazyků
ŠTĚPÁNEK, Libor. Seminář kreativních metod ve výuce cizích jazyků. 2014. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Seminář kreativních metod ve výuce cizích jazyků |
Název česky | Seminář kreativních metod ve výuce cizích jazyků |
Autoři | ŠTĚPÁNEK, Libor (203 Česká republika, garant, domácí). |
Vydání | 2014. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | angličtina |
Typ výsledku | Uspořádání workshopu |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14640/14:00075169 |
Organizační jednotka | Centrum jazykového vzdělávání |
Klíčová slova česky | kreativita; výuka jazyků; akademický jazyk; metodologie; učební styly |
Klíčová slova anglicky | creativity; language teaching; academic language; methodology; teachnig styles |
Změnil | Změnila: PaedDr. Marta Holasová, Ph.D., učo 38218. Změněno: 8. 4. 2015 11:52. |
Anotace |
---|
Seminář má za cíl představit kreativní metody jako možnou součást výuky cizích jazyků ve vysokoškolském prostředí. Program stručně představuje základní teoretická východiska kreativních metod v kontextu rozličných učebních stylů a současně se soustřeďuje na interaktivní praktická cvičení. Účastníci semináře si procvičují individuální i kolaborativní a skupinové aktivity v oblasti flexibilního využití materiálů a tvorby sylabů, zprostředkovávání kreativních situací, testování psychometrickcýh prvků kreativity, rozpoznání oddělených kreativních procesů i procesů myšlení a konečně na poli odkrývání a odhalování možných bariér, které brání tvůrčího přístupu k jazykovému vzdělávání. |
Anotace česky |
---|
Seminář má za cíl představit kreativní metody jako možnou součást výuky cizích jazyků ve vysokoškolském prostředí. Program stručně představuje základní teoretická východiska kreativních metod v kontextu rozličných učebních stylů a současně se soustřeďuje na interaktivní praktická cvičení. Účastníci semináře si procvičují individuální i kolaborativní a skupinové aktivity v oblasti flexibilního využití materiálů a tvorby sylabů, zprostředkovávání kreativních situací, testování psychometrickcýh prvků kreativity, rozpoznání oddělených kreativních procesů i procesů myšlení a konečně na poli odkrývání a odhalování možných bariér, které brání tvůrčího přístupu k jazykovému vzdělávání. |
Návaznosti | |
---|---|
CZ.1.07/2.2.00/28.0233, interní kód MU | Název: Inovace, metodika a kvalita jazykového vzdělávání a odborného vzdělávání v cizích jazycích v terciární sféře v ČR (Akronym: IMPACT) |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Inovace, metodika a kvalita jazykového vzdělávání a odborného vzdělávání v cizích jazycích v terciární sféře v ČR, 2.2 Vysokoškolské vzdělávání |
VytisknoutZobrazeno: 13. 10. 2024 07:25