Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1170094, author = {Pecina, Pavel and Sládek, Petr}, article_location = {Olomouc}, article_number = {2}, keywords = {didactics; vocational technical subjects; structure of didactics vocational technical subjects}, language = {cze}, issn = {1803-537X}, journal = {JTIE - Journal of Technology and Information Education}, title = {POJETÍ A STRUKTURA DIDAKTIKY TECHNICKÝCH ODBORNÝCH PŘEDMĚTŮ PRO STŘEDNÍ ODBORNÉ ŠKOLY}, volume = {5}, year = {2013} }
TY - JOUR ID - 1170094 AU - Pecina, Pavel - Sládek, Petr PY - 2013 TI - POJETÍ A STRUKTURA DIDAKTIKY TECHNICKÝCH ODBORNÝCH PŘEDMĚTŮ PRO STŘEDNÍ ODBORNÉ ŠKOLY JF - JTIE - Journal of Technology and Information Education VL - 5 IS - 2 SP - 121-130 EP - 121-130 PB - UP SN - 1803537X KW - didactics KW - vocational technical subjects KW - structure of didactics vocational technical subjects N2 - Předložená studie si klade za cíl seznámit čtenáře s výsledky práce a výzkumu autorů v oblasti pojetí a strukturace didaktiky odborných technických předmětů se zaměřením na středoškolské technické vzdělávání. Globální cílem je přispět do problematiky didaktiky odborných technických předmětů v uvedené oblasti. Po vymezení řešeného problému se věnujeme aktuálnímu stavu daného problému, širším souvislostem dané problematiky, pojetí didaktiky technických odborných předmětů a přístupům ke strukturaci této oborové didaktiky s vyvozením vlastních závěrů a stanovisek. Kritickou analýzou pramenů a výzkumy v této oblasti jsme dospěli k vlastním závěrům v oblasti pojetí a strukturace této oborové didaktiky, které ve studii prezentujeme. Výsledek může posloužit nejen oborovým didaktikům technických i přírodovědných předmětů v této oblasti jako inspirace pro jejich práci, ale i oborovým didaktikům jiných předmětů i studentům učitelství odborných předmětů a učitelství praktického vyučování pro střední odborné školy. ER -
PECINA, Pavel a Petr SLÁDEK. POJETÍ A STRUKTURA DIDAKTIKY TECHNICKÝCH ODBORNÝCH PŘEDMĚTŮ PRO STŘEDNÍ ODBORNÉ ŠKOLY. \textit{JTIE - Journal of Technology and Information Education}. Olomouc: UP, 2013, roč.~5, č.~2, s.~121-130. ISSN~1803-537X.
|