2013
Strategie výuky podporující rozvoj učení žáků v inkluzivní primární škole
FILOVÁ, Hana, Jiří HAVEL a Jana KRATOCHVÍLOVÁZákladní údaje
Originální název
Strategie výuky podporující rozvoj učení žáků v inkluzivní primární škole
Název anglicky
Teaching Strategies Supporting Development of Pupils` Learning at Inclusive Primary School
Autoři
FILOVÁ, Hana (203 Česká republika, garant, domácí), Jiří HAVEL (203 Česká republika, domácí) a Jana KRATOCHVÍLOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Brno, Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education, od s. 173-190, 18 s. 2013
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/13:00072718
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7315-245-1
Klíčová slova česky
Výukové strategie; inkluzivní škola; individualizace; diferenciace; učení žáků; individuální předpoklady; individuální pokrok; individuální podpora; hodnocení; sebehodnocení; domácí úkoly; spolupráce žáků ve vyučování
Klíčová slova anglicky
Teaching strategies; inclusive school; individualization; differentiation; pupils‘ learning; individual prerequisites; individual progress; individual support; evaluation; self-evaluation; homework; pupils’ cooperation at teaching
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 24. 3. 2014 13:04, doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
V originále
Kapitola se zabývá otázkami realizace inkluzivní výuky ve vybraných primárních školách, konkrétně frekvence a variability výukových strategií, kterých využívají učitelé, aby ve „škole pro všechny“ zajistili optimální rozvoj a učební pokrok všech žáků. Výzkumné šetření představuje výsledky pozorování, které bylo provedeno na vybraných školách u spolupracujících učitelů a je součástí širšího výzkumu v rámci výzkumného záměru.
Anglicky
This chapter deals with questions of inclusive teaching realization at chosen primary schools, especially frequency and variability of teaching strategies used by teachers to at „School for all“ was ensured the optimal development and learning progress of all pupils. The investigation presents the observation results, which was held at selected schools with cooperating teachers and it is a part of broader research in a frame of research plan.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|