C 2013

Strategie výuky podporující rozvoj učení žáků v inkluzivní primární škole

FILOVÁ, Hana, Jiří HAVEL a Jana KRATOCHVÍLOVÁ

Základní údaje

Originální název

Strategie výuky podporující rozvoj učení žáků v inkluzivní primární škole

Název anglicky

Teaching Strategies Supporting Development of Pupils` Learning at Inclusive Primary School

Autoři

FILOVÁ, Hana (203 Česká republika, garant, domácí), Jiří HAVEL (203 Česká republika, domácí) a Jana KRATOCHVÍLOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

Brno, Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education, od s. 173-190, 18 s. 2013

Nakladatel

Paido

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/13:00072718

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-245-1

Klíčová slova česky

Výukové strategie; inkluzivní škola; individualizace; diferenciace; učení žáků; individuální předpoklady; individuální pokrok; individuální podpora; hodnocení; sebehodnocení; domácí úkoly; spolupráce žáků ve vyučování

Klíčová slova anglicky

Teaching strategies; inclusive school; individualization; differentiation; pupils‘ learning; individual prerequisites; individual progress; individual support; evaluation; self-evaluation; homework; pupils’ cooperation at teaching

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 24. 3. 2014 13:04, doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.

Anotace

V originále

Kapitola se zabývá otázkami realizace inkluzivní výuky ve vybraných primárních školách, konkrétně frekvence a variability výukových strategií, kterých využívají učitelé, aby ve „škole pro všechny“ zajistili optimální rozvoj a učební pokrok všech žáků. Výzkumné šetření představuje výsledky pozorování, které bylo provedeno na vybraných školách u spolupracujících učitelů a je součástí širšího výzkumu v rámci výzkumného záměru.

Anglicky

This chapter deals with questions of inclusive teaching realization at chosen primary schools, especially frequency and variability of teaching strategies used by teachers to at „School for all“ was ensured the optimal development and learning progress of all pupils. The investigation presents the observation results, which was held at selected schools with cooperating teachers and it is a part of broader research in a frame of research plan.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání