Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1173202, author = {Filová, Hana and Havel, Jiří and Kratochvílová, Jana}, address = {Brno}, booktitle = {Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education}, editor = {PANČOCHA, K.; VÍTKOVÁ, M. et al.}, keywords = {Teaching strategies; inclusive school; individualization; differentiation; pupils‘ learning; individual prerequisites; individual progress; individual support; evaluation; self-evaluation; homework; pupils’ cooperation at teaching}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-245-1}, pages = {173-190}, publisher = {Paido}, title = {Strategie výuky podporující rozvoj učení žáků v inkluzivní primární škole}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1173202 AU - Filová, Hana - Havel, Jiří - Kratochvílová, Jana PY - 2013 TI - Strategie výuky podporující rozvoj učení žáků v inkluzivní primární škole VL - Neuveden PB - Paido CY - Brno SN - 9788073152451 KW - Teaching strategies KW - inclusive school KW - individualization KW - differentiation KW - pupils‘ learning KW - individual prerequisites KW - individual progress KW - individual support KW - evaluation KW - self-evaluation KW - homework KW - pupils’ cooperation at teaching N2 - Kapitola se zabývá otázkami realizace inkluzivní výuky ve vybraných primárních školách, konkrétně frekvence a variability výukových strategií, kterých využívají učitelé, aby ve „škole pro všechny“ zajistili optimální rozvoj a učební pokrok všech žáků. Výzkumné šetření představuje výsledky pozorování, které bylo provedeno na vybraných školách u spolupracujících učitelů a je součástí širšího výzkumu v rámci výzkumného záměru. ER -
FILOVÁ, Hana, Jiří HAVEL a Jana KRATOCHVÍLOVÁ. Strategie výuky podporující rozvoj učení žáků v inkluzivní primární škole. In PANČOCHA, K.; VÍTKOVÁ, M. et al. \textit{Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education}. Brno: Paido, 2013, s.~173-190. ISBN~978-80-7315-245-1.
|