FILOVÁ, Hana, Jiří HAVEL a Jana KRATOCHVÍLOVÁ. Strategie výuky podporující rozvoj učení žáků v inkluzivní primární škole. In PANČOCHA, K.; VÍTKOVÁ, M. et al. Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education. Brno: Paido, 2013, s. 173-190. ISBN 978-80-7315-245-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Strategie výuky podporující rozvoj učení žáků v inkluzivní primární škole
Název anglicky Teaching Strategies Supporting Development of Pupils` Learning at Inclusive Primary School
Autoři FILOVÁ, Hana (203 Česká republika, garant, domácí), Jiří HAVEL (203 Česká republika, domácí) a Jana KRATOCHVÍLOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Brno, Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education, od s. 173-190, 18 s. 2013.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00072718
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-245-1
Klíčová slova česky Výukové strategie; inkluzivní škola; individualizace; diferenciace; učení žáků; individuální předpoklady; individuální pokrok; individuální podpora; hodnocení; sebehodnocení; domácí úkoly; spolupráce žáků ve vyučování
Klíčová slova anglicky Teaching strategies; inclusive school; individualization; differentiation; pupils‘ learning; individual prerequisites; individual progress; individual support; evaluation; self-evaluation; homework; pupils’ cooperation at teaching
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D., učo 2478. Změněno: 24. 3. 2014 13:04.
Anotace
Kapitola se zabývá otázkami realizace inkluzivní výuky ve vybraných primárních školách, konkrétně frekvence a variability výukových strategií, kterých využívají učitelé, aby ve „škole pro všechny“ zajistili optimální rozvoj a učební pokrok všech žáků. Výzkumné šetření představuje výsledky pozorování, které bylo provedeno na vybraných školách u spolupracujících učitelů a je součástí širšího výzkumu v rámci výzkumného záměru.
Anotace anglicky
This chapter deals with questions of inclusive teaching realization at chosen primary schools, especially frequency and variability of teaching strategies used by teachers to at „School for all“ was ensured the optimal development and learning progress of all pupils. The investigation presents the observation results, which was held at selected schools with cooperating teachers and it is a part of broader research in a frame of research plan.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 4. 5. 2024 23:25