D 2012

ANALÝZA PŘÍJÍMACÍCH ZKOUŠEK Z GYMNASTIKY NA FSpS MU

ŠIMBEROVÁ, Dagmar, Lenka SVOBODOVÁ, Pavlína VACULÍKOVÁ a Alena SKOTÁKOVÁ

Základní údaje

Originální název

ANALÝZA PŘÍJÍMACÍCH ZKOUŠEK Z GYMNASTIKY NA FSpS MU

Název anglicky

ANALYSIS OF THE ENTRANCE EXAM FOR FSPS MU GYMNASTICS

Autoři

ŠIMBEROVÁ, Dagmar (203 Česká republika, domácí), Lenka SVOBODOVÁ (203 Česká republika, domácí), Pavlína VACULÍKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Alena SKOTÁKOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

Praha, Intervenční programy gymnastiky, sborník příspěvků z vědeckého semináře Kinantropologie konaného 25. 9. 2012, od s. 96-106, 11 s. 2012

Nakladatel

Univerzita Karlova v Praze, Fakulta tělesné výchovy a sportu, katedra gymnastiky

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

Sport a aktivity volného času

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Kód RIV

RIV/00216224:14510/12:00072849

Organizační jednotka

Fakulta sportovních studií

ISBN

978-80-86317-97-7

Klíčová slova česky

Gymnastické dovednosti; talentové přijímací zkoušky; pohyb; disciplíny

Klíčová slova anglicky

Gymnastics skills; entrance talent exam; movement; discipline

Štítky

Změněno: 2. 4. 2014 15:49, Mgr. Olga Krčmařová

Anotace

V originále

Příspěvek se zabývá přijímacím řízením z gymnastiky na obor Animátor pohybových aktivit a Tělesná výchova a sport na Fakultě sportovních studií Masarykovy univerzity pro akademický rok 2012/2013. Analyzovali jsme vztah bodového hodnocení výsledků gymnastiky s celkovými výsledky praktické části přijímacího řízení. Dále jsme porovnali následující skupiny: muži a ženy, uchazeči o prezenční a kombinované studium a uchazeči o obor Animátor sportovních aktivit (ASAK) a Tělesná výchova a sport (TVS). Pro zhodnocení výsledků jsme použili základní statistické charakteristiky (průměr, medián, směrodatná odchylka), rozdíly mezi skupinami jsme určili pomocí t-testu, závislost pak podle Pearsonova korelačního koeficientu. Všechny výsledky interpretujeme na 5 % hladině statistické významnosti. Výsledky byly zpracovány v statistickém sw Statistica 10.

Anglicky

The paper deals with the entrance exam to the field of gymnastics Animator of Movement Activities and Physical Education and Sport at Faculty of Sports Studies at Masaryk University for the academic year 2012/2013. We analyzed the relationship of gymnastics results with the overall results of the practical admission. Furthermore, we compared the following groups: men and women candidates for full-time studies and part-time studies and sports field Animator (ASAK) and Physical Education and Sport (TVS). To evaluate the results, we used basic statistical characteristics (average, median, standard deviation), where the differences between groups have been estimated using t-test, the dependence was evaluated according to Pearson the correlation coefficient. All results are interpreted at the 96 5% level of statistical significance. The results were made in the statistical software Statistica

Návaznosti

CZ.1.07/2.4.00/17.0035, interní kód MU
Název: Rozšiřování výzkumných a pedagogických kompetencí prostřednictvím spolupráce v kinantropologickém výzkumu (Akronym: Spolupráce v kinantropologii)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Rozšiřování výzkumných a pedagogických kompetencí prostřednictvím spolupráce v kinantropologickém výzkumu, 2.4 Partnerství a sítě