TRNA, Josef. IBSE and Gifted Students. Science Education International. ICASTE, 2014, roč. 25, č. 1, s. 19-28. ISSN 2077-2327.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název IBSE and Gifted Students
Název česky IBSE a nadaní žáci
Autoři TRNA, Josef (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Science Education International, ICASTE, 2014, 2077-2327.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Velká Británie a Severní Irsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/14:00075273
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky IBSE, badatelsky založené, nadaní žáci
Klíčová slova anglicky IBSE; inquiry-based; gifted students
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. RNDr. Josef Trna, CSc., učo 2027. Změněno: 18. 3. 2015 16:06.
Anotace
IBSE is suitable in the education of all students, including gifted ones. The objective of our research is to find which components of IBSE are suitable for gifted students. The main research method used in this study is design-based research. IBSE components for gifted students are a very important part of teachers' continuous professional development (CPD). Our research outcomes have been created within the European project PROFILES, which supports science teachers in their use of IBSE.
Anotace česky
IBSE je vhodné pro vzdělávání všech žáků, včetně nadaných. Cílem našeho výzkumu je hledání složek IBSE, vhodných pro nadané žáky. Hlavní výzkumnou metodou použitou v této studii je konstrukční výzkum. IBSE složky pro nadané žáky jsou velmi důležitou součástí učitelského celoživotního rozvoje (CPD). Naše výzkumné výstupy byly vytvořeny v projektu PROFILES, který podporuje učitele v používání IBSE.
Návaznosti
266589, interní kód MUNázev: PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science (Akronym: PROFILES)
Investor: Evropská unie, PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science, Spolupráce
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 07:46