TRNOVÁ, Eva. IBSE and Creativity Development. Science Education International. ICASTE, 2014, roč. 25, č. 1, s. 8-18. ISSN 2077-2327.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název IBSE and Creativity Development
Název česky IBSE a rozvoj tvořivosti
Autoři TRNOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Science Education International, ICASTE, 2014, 2077-2327.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Velká Británie a Severní Irsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/14:00075274
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky tvořivost; IBSE, badatelsky založené přírodovědné vzdělávání
Klíčová slova anglicky creativity; IBSE; inquiry-based science education
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. RNDr. Eva Trnová, PhD., učo 26136. Změněno: 18. 3. 2015 16:10.
Anotace
Creativity plays a very important role in education. Based on our research, inquiry-based science education (IBSE) seems to be the appropriate way for creativity development of teachers as well as students. We present reasons why IBSE is suitable for development of teachers´ creativity. We use set of research methods including Kirton’s Adaptation-Innovation Inventory.
Anotace česky
Tvořivost hraje velmi důležitou roli ve vzdělávání. Na základě našeho výzkumu, IBSE je vhodnou metodou k rozvoji učitelů a žáků. Prezentujeme důvody, proč je IBSE vhodné pro rozvoj tvořivosti učitelů. Využili jsme řadu výzkumných metod včetně Kirtonova adaptačně-inovativního inventáře.
Návaznosti
266589, interní kód MUNázev: PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science (Akronym: PROFILES)
Investor: Evropská unie, PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science, Spolupráce
VytisknoutZobrazeno: 18. 6. 2024 01:24