Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1179625, author = {Pančocha, Karel and Vaďurová, Helena}, address = {Brno}, booktitle = {Aktéři školní inkluze. School Inclusion Actors.}, edition = {1. vydání}, editor = {SLEPIČKOVÁ, L. a K. PANČOCHA}, keywords = {Inclusive education; attitudes; public; contact hypothesis}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6688-5}, pages = {9-31}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Česká veřejnost a inkluzivní vzdělávání}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1179625 AU - Pančocha, Karel - Vaďurová, Helena PY - 2013 TI - Česká veřejnost a inkluzivní vzdělávání VL - neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021066885 KW - Inclusive education KW - attitudes KW - public KW - contact hypothesis N2 - Kapitola představuje současné pojetí inkluzivního vzdělávání a zabývá se rozporem mezi deklarovaným směřováním k inkluzi a realitou segregovaného školství. Výzkumné šetření se zaměřilo na postoje české veřejnosti k inkluzivnímu vzdělávání, které mohou působit jako bariéra při vzdělávání všech žáků v běžné škole. Respondenti (N = 1803) se vyjadřovali ke dvanácti tezím ideově vycházejícím ze škály sociální distance. Výsledky naznačují, že postoje veřejnosti jsou ovlivněny socio-demografickými charakteristikami respondentů, intenzitou kontaktu s jedinci s postižením a znalosti/schopnostmi, které se týkají osob s postižením. ER -
PANČOCHA, Karel a Helena VAĎUROVÁ. Česká veřejnost a inkluzivní vzdělávání. In SLEPIČKOVÁ, L. a K. PANČOCHA. \textit{Aktéři školní inkluze. School Inclusion Actors.}. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s.~9-31. ISBN~978-80-210-6688-5.
|