D 2013

Jak pracuje věda

SVOBODOVÁ, Jindřiška

Základní údaje

Originální název

Jak pracuje věda

Název česky

How Science Works

Název anglicky

How Science Works

Autoři

SVOBODOVÁ, Jindřiška (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

první. Brno, Moderní trendy ve vyučování matematiky a přírodovědných předmětů, od s. 36-43, 8 s. 2013

Nakladatel

Masarykova Univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)

Kód RIV

RIV/00216224:14410/13:00073008

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-6724-0

Klíčová slova česky

Přírodovědné vzdělávání; studijní opora; cíle přírodovědného vzdělávání

Klíčová slova anglicky

Science education; study support; primary science education aims

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 11. 4. 2014 22:41, PhDr. Jiřina Novotná, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek vznikl na základě výzkumu inovativního přístupu ke vzdělávání na vysokých školách.Příspěvek informuje o vzdělávacím kurzu s názvem „Jak pracuje věda“, který je primárně nabízen studentům učitelství přírodovědných předmětů. Tento kurz je sestaven z 12 modulově zpracovaných témat, která reflektují postavení vědy ve společnosti. Představujeme studijní oporu, která vznikla v rámci řešení projektu CZ.1.07/2.2.00/28.0182 "Moduly jako prostředek inovace v integraci výuky moderní fyziky a chemie", zahrnující teoretické základy problematiky a která je doplněna otázkami a aktivizačními náměty.

Anglicky

The article was created as the result of the research oriented at innovation of the content and forms of high school mathematics teaching. The paper informs about the new training module entitled "How science works", which is primarily offered to students Science Teacher. This module consists of 12 topics that reflect the position of science in society. Study support, which was created within the project CZ.1.07/2.2.00/28.0182 "Modules innovation as a means to integrate the teaching of modern physics and chemistry", includes theoretical foundations of the problem and is accompanied by questions and suggestions to activation.

Návaznosti

CZ.1.07/2.2.00/28.0182, interní kód MU
Název: Moduly jako prostředek inovace v intergaci výuky moderní fyziky a chemie
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Moduly jako prostředek inovace v intergaci výuky moderní fyziky a chemie, 2.2 Vysokoškolské vzdělávání