Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1179874, author = {Vaculíková, Pavlína and Skotáková, Alena and Svobodová, Lenka and Šimberová, Dagmar}, address = {Brno}, booktitle = {Společenský význam gymnastiky, tance a úpolů}, editor = {doc. PhDr. Zdenko Reguli, Ph.D.}, keywords = {gymnastics; teacher; relationship}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6290-0}, pages = {65-83}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {VZTAH UČITELŮ TĚLESNÉ VÝCHOVY ZÁKLADNÍCH A STŘEDNÍCH ŠKOL KE GYMNASTICKÝM DISCIPLÍNÁM}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1179874 AU - Vaculíková, Pavlína - Skotáková, Alena - Svobodová, Lenka - Šimberová, Dagmar PY - 2013 TI - VZTAH UČITELŮ TĚLESNÉ VÝCHOVY ZÁKLADNÍCH A STŘEDNÍCH ŠKOL KE GYMNASTICKÝM DISCIPLÍNÁM VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021062900 KW - gymnastics KW - teacher KW - relationship N2 - Gymnastické disciplíny se ve výuce tělesné výchovy objevují již několik století, i když podoba gymnastických cvičení se od té dnešní v mnohém lišila. I přes tuto dlouhou tradici máme pocit, že se gymnastické disciplíny, především cvičení na nářadí, z výuky tělesné výchovy pomalu vytrácí. Na tuto myšlenku nás přivedla stále klesající úroveň gymnastických dovedností uchazečů o studium tělesné výchovy na Fakultě sportovních studií a s tím související nutné snižování obtížnosti zápočtových požadavků studentů bakalářského studia. Proto jsme se rozhodli dotazníkovým šetřením zjistit, jaký je vztah pedagogů ke gymnastickým disciplínám, jak často a jaká gymnastická cvičení využívají ve svých hodinách tělesné výchovy. Do dotazníku byly zařazeny také otázky týkající se oblíbenosti gymnastických cvičení u žáků. ER -
VACULÍKOVÁ, Pavlína, Alena SKOTÁKOVÁ, Lenka SVOBODOVÁ a Dagmar ŠIMBEROVÁ. VZTAH UČITELŮ TĚLESNÉ VÝCHOVY ZÁKLADNÍCH A STŘEDNÍCH ŠKOL KE GYMNASTICKÝM DISCIPLÍNÁM. In doc. PhDr. Zdenko Reguli, Ph.D. \textit{Společenský význam gymnastiky, tance a úpolů}. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s.~65-83. ISBN~978-80-210-6290-0.
|