SÝKOROVÁ, Pavla. Tvůrčí psaní jako autorská zkušenost. Z. Fišer a kol.: Tvůrčí psaní v literární výchově jako nástroj poznávání. Brno: Komenský, 2014. Komenský - odborný časopis pro učitele základní školy. ISSN 0323-0449.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Tvůrčí psaní jako autorská zkušenost. Z. Fišer a kol.: Tvůrčí psaní v literární výchově jako nástroj poznávání
Název česky Tvůrčí psaní jako autorská zkušenost. Z. Fišer a kol.: Tvůrčí psaní v literární výchově jako nástroj poznávání
Autoři SÝKOROVÁ, Pavla.
Vydání Brno, Komenský - odborný časopis pro učitele základní školy, 2014.
Nakladatel Komenský
Další údaje
Typ výsledku Účelové publikace
Obor 50300 5.3 Education
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISSN 0323-0449
Klíčová slova česky tvůrčí psaní; literární výchova; recenze
Klíčová slova anglicky creative writing; literary education; review
Změnil Změnila: Mgr. Pavla Klusáčková, Ph.D., učo 237409. Změněno: 10. 3. 2015 03:45.
Anotace
Recenze poskytuje kritický pohled na knihu Tvůrčí psaní v literární výchově jako nástroj poznávání (Z. Fišer a kol.) a představuje její pedagogické využití ve školní praxi.
Anotace česky
Recenze poskytuje kritický pohled na knihu Tvůrčí psaní v literární výchově jako nástroj poznávání (Z. Fišer a kol.) a představuje její pedagogické využití ve školní praxi.
Anotace anglicky
The review provides a critical overlook of the book Tvůrčí psaní v literární výchově jako nástroj poznávání (Z. Fišer et al.) and presents its pedagogical use in the school practice.
VytisknoutZobrazeno: 24. 7. 2024 09:24