HORKÁ, Hana, Lucie GRŮZOVÁ a Zora SYSLOVÁ. Stimulace k cílené reflexi zkušeností studentů v přípravném vzdělávání učitelů mateřských škol. Acorát. Brno: Akademické centrum osobnostního rozvoje při Ústavu pedagogických věd FF MU, 2014, roč. 1/3, 1/2014, s. 3-9. ISSN 1803-0823.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Stimulace k cílené reflexi zkušeností studentů v přípravném vzdělávání učitelů mateřských škol
Název česky Stimulace k cílené reflexi zkušeností studentů v přípravném vzdělávání učitelů mateřských škol
Název anglicky Stimulation to targeted reflection on the experience in education of preprimary school teacherarten
Autoři HORKÁ, Hana, Lucie GRŮZOVÁ a Zora SYSLOVÁ.
Vydání Acorát, Brno, Akademické centrum osobnostního rozvoje při Ústavu pedagogických věd FF MU, 2014, 1803-0823.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky Přípravné vzdělávání učitelů mateřských škol, reflexe, sebereflexe, zkušenostně reflektivní učení.
Klíčová slova anglicky Education of preprimary school teacher, reflexion, self-reflexion, experience reflective learning.
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc., učo 2749. Změněno: 12. 3. 2015 16:03.
Anotace
Stať popisuje profesní přípravu studentů učitelství pro mateřské školy z hlediska jejich stimulace k cílené sebereflexi zkušeností. Autorky vycházejí z rozvojového pojetí přípravného vzdělávání, které pracuje se spojováním výuky se zkušenostmi studentů a jejich teoretickou reflexí. Předkládají výsledky výzkumné sondy realizované se studenty v různých fázích profesního vývoje v průběhu studia.
Anotace anglicky
Study presents proffesional preparation of students studying Preprimary Education. The authors come from the developing concept of initial training, which works by combining teaching experience of the students and their theoretical reflection. Present the results of an inquiry conducted research with students at various stages of professional development during the study.
Návaznosti
MUNI/A/0926/2013, interní kód MUNázev: Znalostní báze učitelství a její reflexe
Investor: Masarykova univerzita, Znalostní báze učitelství a její reflexe, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 10:51