W 2014

Assessment and Adaptation of Curricula in Relation to Children with Intellectual Disabilities

VOJTOVÁ, Věra

Základní údaje

Originální název

Assessment and Adaptation of Curricula in Relation to Children with Intellectual Disabilities

Název česky

Diagnostika a adaptace kurikula pro vzdělávání dětí s mentálním postižením

Autoři

VOJTOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

2014

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Uspořádání workshopu

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Norsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/14:00075622

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

Diagnostika; děti s mentálním postižením; mezinárodní srovnání; osnovy; výuka; učení; speciální vzdělávací potřeby.

Klíčová slova anglicky

Assessment; children with intellectual disabilities; international perspective;curricula;teaching;learning;special educational need.

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 27. 3. 2015 08:46, doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.

Anotace

V originále

Assessment and Adaptation of Curricula in Relation to Children with Intellectual Disabilities was the main focuse of the disscusion. International perspective and experience was the main resource for sharing the proposal of the group to use the same curricula for all children as the frame for teaching and learning children with special educational need.

Česky

Diagnostika a adaptace osnov u dětí s mentálním postižením byly hlavním tématem odborné diskuze. Mezinárodní srovnání a zkušenosti z praxe škol byly základní platformou pro společný výstup skupiny a návrh dalšího řešení: využívat shodné osnovy pro výuku a učení všech dětí.