2014
Assessment and Adaptation of Curricula in Relation to Children with Intellectual Disabilities
VOJTOVÁ, VěraZákladní údaje
Originální název
Assessment and Adaptation of Curricula in Relation to Children with Intellectual Disabilities
Název česky
Diagnostika a adaptace kurikula pro vzdělávání dětí s mentálním postižením
Autoři
VOJTOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
2014
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Uspořádání workshopu
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Norsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/14:00075622
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
Diagnostika; děti s mentálním postižením; mezinárodní srovnání; osnovy; výuka; učení; speciální vzdělávací potřeby.
Klíčová slova anglicky
Assessment; children with intellectual disabilities; international perspective;curricula;teaching;learning;special educational need.
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 27. 3. 2015 08:46, doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
V originále
Assessment and Adaptation of Curricula in Relation to Children with Intellectual Disabilities was the main focuse of the disscusion. International perspective and experience was the main resource for sharing the proposal of the group to use the same curricula for all children as the frame for teaching and learning children with special educational need.
Česky
Diagnostika a adaptace osnov u dětí s mentálním postižením byly hlavním tématem odborné diskuze. Mezinárodní srovnání a zkušenosti z praxe škol byly základní platformou pro společný výstup skupiny a návrh dalšího řešení: využívat shodné osnovy pro výuku a učení všech dětí.