2014
Interaktivní online komentáře při opravování chyb u videonahraných prezentací a hodnotící sebereflexe studenta
VACEK, JiříZákladní údaje
Originální název
Interaktivní online komentáře při opravování chyb u videonahraných prezentací a hodnotící sebereflexe studenta
Název česky
Interaktivní online komentáře při opravování chyb u videonahraných prezentací a hodnotící sebereflexe studenta
Název anglicky
Online interactive teacher’s commentary on videotaped presentations and student’s self-reflection
Autoři
VACEK, Jiří
Vydání
Poděbrady, Práce s chybou ve výuce cizích jazyků (včetně češtiny pro cizince), od s. 157-159, 3 s. 2014
Nakladatel
Univerzita Karlova v Praze. Ústav jazykové a odborné přípravy.
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka
Centrum jazykového vzdělávání
ISBN
978-80-87238-10-3
Klíčová slova česky
videonahrávky prezentací; interaktivní korekce chyb; online komentář učitele; aktivní sebereflexe studenta
Klíčová slova anglicky
videotaped presentation; interactive mistake correction; teacher's online commentary; active self-reflection; online feedback; self-correction
Změněno: 24. 3. 2015 14:01, PaedDr. Marta Holasová, Ph.D.
V originále
Metoda interaktivních komentářů učitele k videonahrávkám prezentací v angličtině a interaktivní sebereflexe studenta byla vytvořena v rámci projektu Centra interaktivních a multimediálních studijních opor pro inovaci výuky a efektivní učení MU CZ.1.07/2.2.00/28.0041. Interaktivní komentáře učitele k videonahrávkám a odkazy na korekci chyb spolu s interaktivní sebereflexí a následnou peer evaluation mají pomoci studentům DSP zdokonalit jazykové a prezentační dovednosti při prezentacích jejich výzkumu v anglickém jazyce.
Anglicky
The paper looks at a new interactive method of mistake correction and active self-reflection in PhD student's video recorded presentations. PhD students give presentations of their research upon a prescribed structure. Being uploaded to and secured in the Masaryk University Information System, the recorded performance can be watched by the student and supplemented with their online self-reflection as well as self-evaluation and peer-evaluation. Meanwhile, the video recordings are equipped with online teacher’s commentary and the correction of mistakes with a possible interactive jump to a particular video sequence and a link to online dictionaries for self-correction. Immediate feedback and the analysis of typical mistakes during the follow-up seminar by means of various exercises can assist the student in further development of their presentation skills in English.
Návaznosti
CZ.1.07/2.2.00/28.0041, interní kód MU |
|