VACEK, Jiří. Interaktivní online komentáře při opravování chyb u videonahraných prezentací a hodnotící sebereflexe studenta. In Mgr. Martina Švrčinová. Práce s chybou ve výuce cizích jazyků (včetně češtiny pro cizince). Poděbrady: Univerzita Karlova v Praze. Ústav jazykové a odborné přípravy., 2014, s. 157-159. ISBN 978-80-87238-10-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Interaktivní online komentáře při opravování chyb u videonahraných prezentací a hodnotící sebereflexe studenta
Název česky Interaktivní online komentáře při opravování chyb u videonahraných prezentací a hodnotící sebereflexe studenta
Název anglicky Online interactive teacher’s commentary on videotaped presentations and student’s self-reflection
Autoři VACEK, Jiří.
Vydání Poděbrady, Práce s chybou ve výuce cizích jazyků (včetně češtiny pro cizince), od s. 157-159, 3 s. 2014.
Nakladatel Univerzita Karlova v Praze. Ústav jazykové a odborné přípravy.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka Centrum jazykového vzdělávání
ISBN 978-80-87238-10-3
Klíčová slova česky videonahrávky prezentací; interaktivní korekce chyb; online komentář učitele; aktivní sebereflexe studenta
Klíčová slova anglicky videotaped presentation; interactive mistake correction; teacher's online commentary; active self-reflection; online feedback; self-correction
Změnil Změnila: PaedDr. Marta Holasová, Ph.D., učo 38218. Změněno: 24. 3. 2015 14:01.
Anotace
Metoda interaktivních komentářů učitele k videonahrávkám prezentací v angličtině a interaktivní sebereflexe studenta byla vytvořena v rámci projektu Centra interaktivních a multimediálních studijních opor pro inovaci výuky a efektivní učení MU CZ.1.07/2.2.00/28.0041. Interaktivní komentáře učitele k videonahrávkám a odkazy na korekci chyb spolu s interaktivní sebereflexí a následnou peer evaluation mají pomoci studentům DSP zdokonalit jazykové a prezentační dovednosti při prezentacích jejich výzkumu v anglickém jazyce.
Anotace anglicky
The paper looks at a new interactive method of mistake correction and active self-reflection in PhD student's video recorded presentations. PhD students give presentations of their research upon a prescribed structure. Being uploaded to and secured in the Masaryk University Information System, the recorded performance can be watched by the student and supplemented with their online self-reflection as well as self-evaluation and peer-evaluation. Meanwhile, the video recordings are equipped with online teacher’s commentary and the correction of mistakes with a possible interactive jump to a particular video sequence and a link to online dictionaries for self-correction. Immediate feedback and the analysis of typical mistakes during the follow-up seminar by means of various exercises can assist the student in further development of their presentation skills in English.
Návaznosti
CZ.1.07/2.2.00/28.0041, interní kód MUNázev: Centrum interaktivních a multimediálních studijních opor pro inovaci výuky a efektivní učení (Akronym: C-IME-SO)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum interaktivních a multimediálních studijních opor pro inovaci výuky a efektivní učení, 2.2 Vysokoškolské vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 3. 10. 2024 13:58