STEHLÍKOVÁ BABYRÁDOVÁ, Hana. Omnis cellula a cellula. 2014. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Omnis cellula a cellula |
Název česky | Omnis cellula a cellula |
Název anglicky | The cell in cell |
Autoři | STEHLÍKOVÁ BABYRÁDOVÁ, Hana. |
Vydání | 2014. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Uspořádání (zogranizování) výstavy (s/bez krit. katal.) |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | interaktivní environmentální dílo; keramický objekt; instalace |
Klíčová slova anglicky | interactive environmental work; of ceramic building installations |
Změnil | Změnila: doc. PaedDr. Hana Stehlíková Babyrádová, Ph.D., učo 1422. Změněno: 30. 3. 2015 13:32. |
Anotace |
---|
Autorka interaktivního kolektivního díla instaluje v prostoru kroměřížského zámku několik desítek objektů reflektujících myšlenku spojení stejnosti (zárodek, buňka) a různorodosti (jedinec, duše), které vytvořila jednak sama, a jednak se svými studenty. Dílo je výsledkem dlouhodobého uvažování o poměru "kolektivního", "přírodního", "duchovního" a "individuálního" v lidském životě. Instalace byla volně inspirována Tiziánovým obrazem Apollo a Marsyas. |
Anotace anglicky |
---|
The author of the interactive collective works installed in the space Kromeriz Castle several dozen objects reflecting the idea of joining the sameness (embryo cell) and diversity (individual soul), which created one hand alone, and also with their students. The work is the result of thinking about the relationship of "collective", "natural", "spiritual" and "individual" in human life. Installation was loosely inspired by Titian painting Apollo and Marsyas. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/A/0928/2013, interní kód MU | Název: Výzkum analogií historických aspektů a současných inovativních tendencí v edukaci a v umění (Akronym: Trasy) |
Investor: Masarykova univerzita, Výzkum analogií historických aspektů a současných inovativních tendencí v edukaci a v umění, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty |
VytisknoutZobrazeno: 7. 10. 2024 21:57