D 2014

Informal Teaching of Special Theory of Relativity

NOVOTNÝ, Jan, Jindřiška SVOBODOVÁ a Jana JURMANOVÁ

Základní údaje

Originální název

Informal Teaching of Special Theory of Relativity

Název česky

Neformální výuka pro Speciální teorii relativity

Autoři

NOVOTNÝ, Jan (203 Česká republika, domácí), Jindřiška SVOBODOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí) a Jana JURMANOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

1. vyd. Prague, The International Conference on Physics Education Active learning – in a changing world of new technologies Conference Proceedings, od s. 607-612, 6 s. 2014

Nakladatel

Charles University in Prague, MATFYZPRESS publisher

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/14:00075994

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7378-266-5

Klíčová slova česky

neformální vzdělávání, animace, speciální teorie relativity

Klíčová slova anglicky

informal science education animation special relativity

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 24. 4. 2015 13:27, Dana Nesnídalová

Anotace

V originále

In the present Case Study we explore the comprehension levels of relativity theory in prospective science teachers who take the introduction to physics lesson at the Faculty of Education. Special Theory of Relativity multimedia animation was used to illustrate basic relativistic consequences. The effect of it for learning was researched. In the research, a case study was used. Research data were obtained by interviews and using open-ended questions prepared by the researcher.

Česky

Publikovány výsledky případové studie se studenty učitelství týkající se neformání části výuky pro kurz Speciální teorie relativity. Výzkumná data byla zpracována formou řady diagramů.

Návaznosti

CZ.1.07/2.2.00/28.0182, interní kód MU
Název: Moduly jako prostředek inovace v intergaci výuky moderní fyziky a chemie
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Moduly jako prostředek inovace v intergaci výuky moderní fyziky a chemie, 2.2 Vysokoškolské vzdělávání

Přiložené soubory

JN_JS-Paper_toICPE_EPEC_2013_proceedings.doc
Požádat o autorskou verzi souboru