2014
Informal Teaching of Special Theory of Relativity
NOVOTNÝ, Jan, Jindřiška SVOBODOVÁ a Jana JURMANOVÁZákladní údaje
Originální název
Informal Teaching of Special Theory of Relativity
Název česky
Neformální výuka pro Speciální teorii relativity
Autoři
NOVOTNÝ, Jan (203 Česká republika, domácí), Jindřiška SVOBODOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí) a Jana JURMANOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vyd. Prague, The International Conference on Physics Education Active learning – in a changing world of new technologies Conference Proceedings, od s. 607-612, 6 s. 2014
Nakladatel
Charles University in Prague, MATFYZPRESS publisher
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/14:00075994
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7378-266-5
Klíčová slova česky
neformální vzdělávání, animace, speciální teorie relativity
Klíčová slova anglicky
informal science education animation special relativity
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 24. 4. 2015 13:27, Dana Nesnídalová
V originále
In the present Case Study we explore the comprehension levels of relativity theory in prospective science teachers who take the introduction to physics lesson at the Faculty of Education. Special Theory of Relativity multimedia animation was used to illustrate basic relativistic consequences. The effect of it for learning was researched. In the research, a case study was used. Research data were obtained by interviews and using open-ended questions prepared by the researcher.
Česky
Publikovány výsledky případové studie se studenty učitelství týkající se neformání části výuky pro kurz Speciální teorie relativity. Výzkumná data byla zpracována formou řady diagramů.
Návaznosti
CZ.1.07/2.2.00/28.0182, interní kód MU |
|