NOVOTNÝ, Jan, Jindřiška SVOBODOVÁ a Jana JURMANOVÁ. Informal Teaching of Special Theory of Relativity. In Leoš Dvořák and Věra Koudelková. The International Conference on Physics Education Active learning – in a changing world of new technologies Conference Proceedings. 1. vyd. Prague: Charles University in Prague, MATFYZPRESS publisher, 2014, s. 607-612. ISBN 978-80-7378-266-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Informal Teaching of Special Theory of Relativity
Název česky Neformální výuka pro Speciální teorii relativity
Autoři NOVOTNÝ, Jan (203 Česká republika, domácí), Jindřiška SVOBODOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí) a Jana JURMANOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vyd. Prague, The International Conference on Physics Education Active learning – in a changing world of new technologies Conference Proceedings, od s. 607-612, 6 s. 2014.
Nakladatel Charles University in Prague, MATFYZPRESS publisher
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
WWW Publication of ICPE-EPEC 2013 Conference Proceedings
Kód RIV RIV/00216224:14410/14:00075994
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7378-266-5
Klíčová slova česky neformální vzdělávání, animace, speciální teorie relativity
Klíčová slova anglicky informal science education animation special relativity
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 24. 4. 2015 13:27.
Anotace
In the present Case Study we explore the comprehension levels of relativity theory in prospective science teachers who take the introduction to physics lesson at the Faculty of Education. Special Theory of Relativity multimedia animation was used to illustrate basic relativistic consequences. The effect of it for learning was researched. In the research, a case study was used. Research data were obtained by interviews and using open-ended questions prepared by the researcher.
Anotace česky
Publikovány výsledky případové studie se studenty učitelství týkající se neformání části výuky pro kurz Speciální teorie relativity. Výzkumná data byla zpracována formou řady diagramů.
Návaznosti
CZ.1.07/2.2.00/28.0182, interní kód MUNázev: Moduly jako prostředek inovace v intergaci výuky moderní fyziky a chemie
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Moduly jako prostředek inovace v intergaci výuky moderní fyziky a chemie, 2.2 Vysokoškolské vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 24. 6. 2024 14:48