TRNA, Josef, Eva TRNOVÁ a Lucie MAKYDOVÁ. Physics Learning Tasks for Students with Special Educational Needs: Disabled and Gifted. Online. In W. Kaminski, M. Michelini. GIREP-ICPE-MPTL 2010.Teaching and Learning Physics Today: Challenges? Benefits? Udine, Italy: University of Udine, 2014, s. 196-202. ISBN 978-88-97311-32-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Physics Learning Tasks for Students with Special Educational Needs: Disabled and Gifted
Název česky Fyzikální učební úlohy pro žáky se specifickými vzdělávacími potřebami: hendikepovaní a nadaní
Autoři TRNA, Josef (203 Česká republika, garant, domácí), Eva TRNOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Lucie MAKYDOVÁ (203 Česká republika).
Vydání Udine, Italy, GIREP-ICPE-MPTL 2010.Teaching and Learning Physics Today: Challenges? Benefits? od s. 196-202, 7 s. 2014.
Nakladatel University of Udine
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Itálie
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/14:00076023
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-88-97311-32-4
Klíčová slova česky učební úloha; hendikep; nadání; motivace
Klíčová slova anglicky learning task; disabillity; giftedness; motivation
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. RNDr. Eva Trnová, PhD., učo 26136. Změněno: 26. 2. 2017 21:49.
Anotace
A physics learning task is one of the most effective educational instruments in physics education. Disabled and gifted students are students with special educational needs. The study presents research results of concrete symptoms of Specific Learning Disabilities during the solving of physics learning tasks. Physics learning tasks for gifted students should be presented in a special form useful for a development of this giftedness. Design-based research is the main used research method.
Anotace česky
Fyzikální učební úloha je jedním z nejefektivnějších nástrojů fyzikálního vzdělávání. Hendikepovaní a nadaní žáci jsou žáky se specifickými vzdělávacími potřebami. Studie prezentuje výzkumné výsledky konkrétních symptomů specifických učebních postižení během procesu řešení fyzikálních učebních úloh. Fyzikální učební úlohy pro nadané žáky jsou prezentovány ve specifické podobě vhodné pro rozvoj nadání. Konstrukční výzkum je použit jako hlavní výzkumné metoda.
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 15:12