PAVLÍČKOVÁ, Lenka a Josef TRNA. Hands-on Activities as a Support of Re-education of Students with Specific Learning Disabilities in Science and Mathematics Education. In M. Costa, P. Pombo, J. Dorrio. 11th International Conference on Hands-on Science. Science Communication with and for Society. Braga: The Hands-on Science Network, 2014, s. 103-108. ISBN 978-989-98032-5-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Hands-on Activities as a Support of Re-education of Students with Specific Learning Disabilities in Science and Mathematics Education
Název česky Hands-on aktivity jako podpora reedukace žáků se specifickými vzdělávacími potřebami v přírodovědném a matematickém vzdělávání
Autoři PAVLÍČKOVÁ, Lenka a Josef TRNA.
Vydání Braga, 11th International Conference on Hands-on Science. Science Communication with and for Society, od s. 103-108, 6 s. 2014.
Nakladatel The Hands-on Science Network
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Portugalsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-989-98032-5-1
Klíčová slova česky Hands-on aktivity; reedukace; přírodovědné a matematické vzdělávání; specifické učební dysfunkce
Klíčová slova anglicky Hands-on activities; re-education;science and mathematics education; specific learning disabilities.
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnil: doc. RNDr. Josef Trna, CSc., učo 2027. Změněno: 21. 2. 2015 07:54.
Anotace
Specific learning disabilities are the inability to learn to read, write and count. We can use hands-on activities for the re-education and development of these functions in science and mathematics education. The study is presenting design-based research outcomes in the form of special developed hands-on activities.
Anotace česky
Specifické poruchy učení mají podobu neschopnosti číst, psát a počítat. Lze použít hands-on aktivity pro reedukaci a rozvoj těchto funkcí v přírodovědném a matematickém vzdělávání. Studie prezentuje výstupy konstrukčního výzkumu ve formě speciálně vyvinutých hands-on aktivit.
VytisknoutZobrazeno: 11. 10. 2024 18:16