TRNA, Josef. Hands-on Experiments in the Development of Gifted Students. In M. Costa, P. Pombo, J. Dorrio. 11th International Conference on Hands-on Science. Science Communication with and for Society. Braga: The Hands-on Science Network, 2014, s. 152-159. ISBN 978-989-98032-5-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Hands-on Experiments in the Development of Gifted Students
Název česky Hands-on experimenty pro rozvoj nadaných žáků
Autoři TRNA, Josef.
Vydání Braga, 11th International Conference on Hands-on Science. Science Communication with and for Society, od s. 152-159, 8 s. 2014.
Nakladatel The Hands-on Science Network
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Portugalsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-989-98032-5-1
Klíčová slova česky Rozvoj; nadaní žáci; hands-on experimenty; motivace; přírodovědné vzdělávání
Klíčová slova anglicky Development; gifted students;hands-on experiments; motivation; science education
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnil: doc. RNDr. Josef Trna, CSc., učo 2027. Změněno: 21. 2. 2015 07:55.
Anotace
This study describes the three main roles of hands-on experiments in the support of gifted students: identification, motivation, and development of giftedness. Inquiry-based science education is the appropriate educational method for the intrinsic motivation and the development of giftedness. The main used research method is design-based research.
Anotace česky
Tato studie popisuje tři hlavní role hands-on experimentů při podpoře nadaných žáků: identifikace, motivace a rozvoj nadání. IBSE je vhodnou metodou pro vnitřní motivaci a rozvoj nadání. Hlavní použitou výzkumnou metodou je konstrukční výzkum.
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 07:42