TRNOVÁ, Eva a Jan KREJČÍ. Hands-on Experiments in the Formation of Science Concepts in Primary Education. In M. Costa, P. Pombo, J. Dorrio. 11th International Conference on Hands-on Science. Science Communication with and for Society. Braga: The Hands-on Science Network, 2014, s. 109-112. ISBN 978-989-98032-5-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Hands-on Experiments in the Formation of Science Concepts in Primary Education
Název česky Hands-on experimenty při formování přírodovědných pojmů v primárním vzdělávání
Autoři TRNOVÁ, Eva a Jan KREJČÍ.
Vydání Braga, 11th International Conference on Hands-on Science. Science Communication with and for Society, od s. 109-112, 4 s. 2014.
Nakladatel The Hands-on Science Network
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Portugalsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-989-98032-5-1
Klíčová slova česky Pojmy; formování; ands-on experiments; primární přírodovědné vzdělávání
Klíčová slova anglicky Concepts; formation; hands-on experiments; primary science education
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: doc. RNDr. Eva Trnová, PhD., učo 26136. Změněno: 21. 2. 2015 07:58.
Anotace
Research shows that primary science significantly affects future understanding of science. Hands-on experiments play an important role in the formation of concepts. Using design-based research, we implement hands-on experiments in the formation of science concepts. The study presents examples of hands-on experiments, which should develop science concepts in primary science.
Anotace česky
Výzkum dokládá, že primární přírodověda významně ovlivňuje budoucí porozumění přírodovědě. Hands-on experimenty hrají významnou roli ve formování pojmů. S použitím konstrukčního výzkumu jsme implementovali hands-on experimenty ve formování přírodovědných pojmů. Studie prezentuje příklady hands-on experimentů, které mohou rozvíjet přírodovědné koncepty v primární přírodovědě.
VytisknoutZobrazeno: 5. 5. 2024 18:27