C 2014

Science Teacher-Leader: Role of Creativity in the Multidimensional Development of a Teacher’s Professional Competence

TRNOVÁ, Eva, Naděžda KOPECKÁ a Josef TRNA

Základní údaje

Originální název

Science Teacher-Leader: Role of Creativity in the Multidimensional Development of a Teacher’s Professional Competence

Název česky

Přírodovědný učitel - leader: Role kreativity v multidimenzionálním rozvoji učitelské profesní kompetence

Autoři

TRNOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí), Naděžda KOPECKÁ (203 Česká republika, domácí) a Josef TRNA (203 Česká republika, domácí)

Vydání

1. vyd. Klagenfurt, Science Teachers’ Continuous Professional Development in Europe. Case Studies from the PROFILES Project, od s. 207-219, 13 s. PROFILES 2, 2014

Nakladatel

Freie Universität Berlin (Germany) / Klagenfurt: Alpen-Adria-Universität Klagenfurt (Austria).

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Německo

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14410/14:00076101

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-3-9816683-0-8

Klíčová slova česky

případová studie; CPD; motivace; ownership; přínos studentům; učitel-leader

Klíčová slova anglicky

case study; CPD; motivation; ownership; students'gains; teacher-leader

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 26. 2. 2017 21:51, doc. RNDr. Eva Trnová, PhD.

Anotace

V originále

This chapter is a retrospective case study giving a descriptive and explanatory analysis associated with one person: a PROFILES teacher-leader. The main objective of the casestudy is to describe and analyse the inclusion of creativity in the multidimensional development of teacher professional competences through IBSE. Used research methods are case study and design-based research.

Česky

Tato kapitola je retrospektivní případovou studií prezentující popis a zdůvodňující analýzu jedné osoby: PROFILES učitele-leadera. Hlavním cílem případové studie je popsat a analyzovat inkluzi tvořivosti do multidimenzionálního rozvoje učitelských profesních kompetencí prostřednictvím IBSE. Použité výzkumné metody jsou: případová studie a konstrukční výzkum.

Návaznosti

266589, interní kód MU
Název: PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science (Akronym: PROFILES)
Investor: Evropská unie, PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science, Spolupráce