2014
Science Teacher-Leader: Role of Creativity in the Multidimensional Development of a Teacher’s Professional Competence
TRNOVÁ, Eva, Naděžda KOPECKÁ a Josef TRNAZákladní údaje
Originální název
Science Teacher-Leader: Role of Creativity in the Multidimensional Development of a Teacher’s Professional Competence
Název česky
Přírodovědný učitel - leader: Role kreativity v multidimenzionálním rozvoji učitelské profesní kompetence
Autoři
TRNOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí), Naděžda KOPECKÁ (203 Česká republika, domácí) a Josef TRNA (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vyd. Klagenfurt, Science Teachers’ Continuous Professional Development in Europe. Case Studies from the PROFILES Project, od s. 207-219, 13 s. PROFILES 2, 2014
Nakladatel
Freie Universität Berlin (Germany) / Klagenfurt: Alpen-Adria-Universität Klagenfurt (Austria).
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Německo
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14410/14:00076101
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-3-9816683-0-8
Klíčová slova česky
případová studie; CPD; motivace; ownership; přínos studentům; učitel-leader
Klíčová slova anglicky
case study; CPD; motivation; ownership; students'gains; teacher-leader
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 26. 2. 2017 21:51, doc. RNDr. Eva Trnová, PhD.
V originále
This chapter is a retrospective case study giving a descriptive and explanatory analysis associated with one person: a PROFILES teacher-leader. The main objective of the casestudy is to describe and analyse the inclusion of creativity in the multidimensional development of teacher professional competences through IBSE. Used research methods are case study and design-based research.
Česky
Tato kapitola je retrospektivní případovou studií prezentující popis a zdůvodňující analýzu jedné osoby: PROFILES učitele-leadera. Hlavním cílem případové studie je popsat a analyzovat inkluzi tvořivosti do multidimenzionálního rozvoje učitelských profesních kompetencí prostřednictvím IBSE. Použité výzkumné metody jsou: případová studie a konstrukční výzkum.
Návaznosti
266589, interní kód MU |
|