TRNOVÁ, Eva, Naděžda KOPECKÁ a Josef TRNA. Science Teacher-Leader: Role of Creativity in the Multidimensional Development of a Teacher’s Professional Competence. In Bote, C., Holbrook, J., Mamlok-Naaman, R., Rauch, F. Science Teachers’ Continuous Professional Development in Europe. Case Studies from the PROFILES Project. 1. vyd. Klagenfurt: Freie Universität Berlin (Germany) / Klagenfurt: Alpen-Adria-Universität Klagenfurt (Austria)., 2014, s. 207-219. PROFILES 2. ISBN 978-3-9816683-0-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Science Teacher-Leader: Role of Creativity in the Multidimensional Development of a Teacher’s Professional Competence
Název česky Přírodovědný učitel - leader: Role kreativity v multidimenzionálním rozvoji učitelské profesní kompetence
Autoři TRNOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí), Naděžda KOPECKÁ (203 Česká republika, domácí) a Josef TRNA (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vyd. Klagenfurt, Science Teachers’ Continuous Professional Development in Europe. Case Studies from the PROFILES Project, od s. 207-219, 13 s. PROFILES 2, 2014.
Nakladatel Freie Universität Berlin (Germany) / Klagenfurt: Alpen-Adria-Universität Klagenfurt (Austria).
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Německo
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/14:00076101
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-3-9816683-0-8
Klíčová slova česky případová studie; CPD; motivace; ownership; přínos studentům; učitel-leader
Klíčová slova anglicky case study; CPD; motivation; ownership; students'gains; teacher-leader
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. RNDr. Eva Trnová, PhD., učo 26136. Změněno: 26. 2. 2017 21:51.
Anotace
This chapter is a retrospective case study giving a descriptive and explanatory analysis associated with one person: a PROFILES teacher-leader. The main objective of the casestudy is to describe and analyse the inclusion of creativity in the multidimensional development of teacher professional competences through IBSE. Used research methods are case study and design-based research.
Anotace česky
Tato kapitola je retrospektivní případovou studií prezentující popis a zdůvodňující analýzu jedné osoby: PROFILES učitele-leadera. Hlavním cílem případové studie je popsat a analyzovat inkluzi tvořivosti do multidimenzionálního rozvoje učitelských profesních kompetencí prostřednictvím IBSE. Použité výzkumné metody jsou: případová studie a konstrukční výzkum.
Návaznosti
266589, interní kód MUNázev: PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science (Akronym: PROFILES)
Investor: Evropská unie, PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science, Spolupráce
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 10:15