Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1194762, author = {Lojdová, Kateřina}, booktitle = {Zkušenost-reflexe-učení v pedagogické teorii a praxi}, keywords = {qualitative research; reflection; social role; student teachers}, language = {cze}, title = {„Cítil jsem se jako bachař.“ Reflexe nové sociální role studenty učitelství na praxi}, url = {http://www.acor.cz/acor/media/content/Konference/program_konference_web.pdf}, year = {2014} }
TY - CONF ID - 1194762 AU - Lojdová, Kateřina PY - 2014 TI - „Cítil jsem se jako bachař.“ Reflexe nové sociální role studenty učitelství na praxi KW - qualitative research KW - reflection KW - social role KW - student teachers UR - http://www.acor.cz/acor/media/content/Konference/program_konference_web.pdf L2 - http://www.acor.cz/acor/media/content/Konference/program_konference_web.pdf N2 - Příspěvek vychází z analýzy deníků z praxe 58 studentů Pedagogické fakulty. Na otázku „Jak studenti na praxi vnímají svoji sociální roli ve škole?“ odpovídáme ve vztahu k cvičným učitelům a k žákům. Studenti se mezi těmito dvěma stranami ocitají v kvazikontrolní roli. Ve vztahu k žákům vstupují do role kontrolních agentů, což je opozitum k roli kontrolovaných, kterou hrají ve vztahu k cvičným učitelům. Reflexe kontrolní role studentů na praxi je zachycena ve třech oblastech: didaktické, sociální a osobnostní. ER -
LOJDOVÁ, Kateřina. „Cítil jsem se jako bachař.“ Reflexe nové sociální role studenty učitelství na praxi (Student teachers reflection on their social role during long term practice in school). In \textit{Zkušenost-reflexe-učení v pedagogické teorii a praxi}. 2014.
|