2014
Development of Giftedness within PROFILES
TRNA, Josef a Eva TRNOVÁZákladní údaje
Originální název
Development of Giftedness within PROFILES
Název česky
Rozvoj nadání v PROFILES
Autoři
TRNA, Josef (203 Česká republika, garant, domácí) a Eva TRNOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vyd. Klagenfurt, Enhancing Inquiry-based Science Education and Teachers' Continuous Professional Development in Europe: Insights and Reflection on the PROFILES Project and other Projects funded by the European Commision, od s. 101-106, 6 s. PROFILES 3, 2014
Nakladatel
Freie Universität Berlin (Germany) / Klagenfurt: Alpen-Adria-Universität Klagenfurt (Austria)
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Německo
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14410/14:00076132
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-3-9816683-1-5
Klíčová slova česky
rozvoj; experimenty; nadání; PROFILES; přírodovědné vzdělávání
Klíčová slova anglicky
development; experiments; giftedness; PROFILES; science education
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 26. 2. 2017 21:44, doc. RNDr. Eva Trnová, PhD.
V originále
This chapter presents our research results of development of gifted students in science by the use of inquiry-based science education (IBSE)within the project PROFILES. The core research method used in this study is design-based research. The IBSE components for gifted students are a very important part of teachers' continuous professional development. Our research outcomes have been created within the European project PROFILES, which supports science teachers in their use of IBSE.
Česky
Tato kapitola prezentuje výzkumné výstupy věnované vývoji nadání žáků s využitím inguiry-based přírodovědného vzdělávání (IBSE). Hlavní výzkumnou metodou je konstrukční výzkum. IBSE komponenty pro nadané žáky jsou významnou složkou celoživotního profesního rozvoje učitelů. Naše výzkumné výsledky byly vytvořeny v rámci Evropského projektu PROFILES, který je zaměřen na podporu přírodovědných učitelů ve využití IBSE.
Návaznosti
266589, interní kód MU |
|