C 2014

Development of Giftedness within PROFILES

TRNA, Josef a Eva TRNOVÁ

Základní údaje

Originální název

Development of Giftedness within PROFILES

Název česky

Rozvoj nadání v PROFILES

Autoři

TRNA, Josef (203 Česká republika, garant, domácí) a Eva TRNOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

1. vyd. Klagenfurt, Enhancing Inquiry-based Science Education and Teachers' Continuous Professional Development in Europe: Insights and Reflection on the PROFILES Project and other Projects funded by the European Commision, od s. 101-106, 6 s. PROFILES 3, 2014

Nakladatel

Freie Universität Berlin (Germany) / Klagenfurt: Alpen-Adria-Universität Klagenfurt (Austria)

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Německo

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Odkazy

Kód RIV

RIV/00216224:14410/14:00076132

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-3-9816683-1-5

Klíčová slova česky

rozvoj; experimenty; nadání; PROFILES; přírodovědné vzdělávání

Klíčová slova anglicky

development; experiments; giftedness; PROFILES; science education

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 26. 2. 2017 21:44, doc. RNDr. Eva Trnová, PhD.

Anotace

V originále

This chapter presents our research results of development of gifted students in science by the use of inquiry-based science education (IBSE)within the project PROFILES. The core research method used in this study is design-based research. The IBSE components for gifted students are a very important part of teachers' continuous professional development. Our research outcomes have been created within the European project PROFILES, which supports science teachers in their use of IBSE.

Česky

Tato kapitola prezentuje výzkumné výstupy věnované vývoji nadání žáků s využitím inguiry-based přírodovědného vzdělávání (IBSE). Hlavní výzkumnou metodou je konstrukční výzkum. IBSE komponenty pro nadané žáky jsou významnou složkou celoživotního profesního rozvoje učitelů. Naše výzkumné výsledky byly vytvořeny v rámci Evropského projektu PROFILES, který je zaměřen na podporu přírodovědných učitelů ve využití IBSE.

Návaznosti

266589, interní kód MU
Název: PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science (Akronym: PROFILES)
Investor: Evropská unie, PROFILES—Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science, Spolupráce