2014
Development of the Creativity of Gifted Students in Science Education in the Czech Republic
TRNOVÁ, Eva a Josef TRNAZákladní údaje
Originální název
Development of the Creativity of Gifted Students in Science Education in the Czech Republic
Název česky
Rozvoj kreativity nadaných žáků v přírodovědném vzdělávání v České republice
Autoři
TRNOVÁ, Eva a Josef TRNA
Vydání
The 13th APFG Conference on Giftedness. Beijing. China. 2014
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Konferenční abstrakt
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Čína
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
tvořivost; rozvoj; nadaní žáci; přírodovědné vzdělávání
Klíčová slova anglicky
creativity; development; gifted students; science education
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 12. 8. 2014 14:16, doc. RNDr. Josef Trna, CSc.
V originále
Creativity plays a very important role in the education of gifted students. Our study is concerned with the issue of how to develop creativity of students in science education. We used design-based research as a main research method. We present our research findings concerning the process how to develop creativity of gifted students in science education.
Česky
Tvořivost hraje velmi významnou roli ve vzdělávání nadaných žáků. Naše studie se zabývá problémem jek rozvíjet tvořivost nadaných žáků. Použili jsem konstrukční výzkum jako hlavní výzkumnou metodu. Prezentujeme výzkumné výstupy týkající se procesu rozvoje tvořivosti nadaných žáků v přírodovědném vzdělávání.