a 2014

Development of the Creativity of Gifted Students in Science Education in the Czech Republic

TRNOVÁ, Eva a Josef TRNA

Základní údaje

Originální název

Development of the Creativity of Gifted Students in Science Education in the Czech Republic

Název česky

Rozvoj kreativity nadaných žáků v přírodovědném vzdělávání v České republice

Autoři

TRNOVÁ, Eva a Josef TRNA

Vydání

The 13th APFG Conference on Giftedness. Beijing. China. 2014

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Konferenční abstrakt

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Čína

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

tvořivost; rozvoj; nadaní žáci; přírodovědné vzdělávání

Klíčová slova anglicky

creativity; development; gifted students; science education

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 12. 8. 2014 14:16, doc. RNDr. Josef Trna, CSc.

Anotace

V originále

Creativity plays a very important role in the education of gifted students. Our study is concerned with the issue of how to develop creativity of students in science education. We used design-based research as a main research method. We present our research findings concerning the process how to develop creativity of gifted students in science education.

Česky

Tvořivost hraje velmi významnou roli ve vzdělávání nadaných žáků. Naše studie se zabývá problémem jek rozvíjet tvořivost nadaných žáků. Použili jsem konstrukční výzkum jako hlavní výzkumnou metodu. Prezentujeme výzkumné výstupy týkající se procesu rozvoje tvořivosti nadaných žáků v přírodovědném vzdělávání.