2014
Implementation of creativity in science teacher training
TRNOVÁ, Eva a Josef TRNAZákladní údaje
Originální název
Implementation of creativity in science teacher training
Název česky
Implementování tvořivosti do přípravy přírodovědných učitelů
Autoři
TRNOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí) a Josef TRNA (203 Česká republika, domácí)
Vydání
International Journal on New Trends in Education and Their Implications, Ankara, Turecko, Gazi Universitesi, 2014, 1309-6249
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Turecko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14410/14:00076138
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
tvořivost; přírodovědné vzdělávání; vzdělávání přírodovědných učitelů
Klíčová slova anglicky
creativity; science education; science teacher training
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 26. 2. 2017 21:47, doc. RNDr. Eva Trnová, PhD.
V originále
Our research objective was creativity of students and teachers, which plays a very important role in education. Based on our design-based research, inquiry-based science education seems to be the appropriate approach for the development of creativity amongst students and teachers. We present the research outcomes of the implementation of creativity development methods in science education and especially in science teacher training. Our research is carried out within the European project PROFILES.
Česky
Předmětem našeho výzkumu byla tvořivost žáků a učitelů, která hraje významnou roli ve vzdělávání. Na základě našeho konstrukčního výzkumu je IBSE vhodným přístupem pro rozvoj tvořivosti žáků a učitelů. Prezentujeme výstupy výzkumu implementace metod na rozvoj kreativity do přírodovědného vzdělávání, speciálně do přípravy učitelů. Náš výzkum vznikl v rámci evropského projektu PROFILES.
Návaznosti
266589, interní kód MU |
|